تازه های سایت

کد مطلب: 24387
17. مهر 1394 - 17:04
در حین امدادرسانی به مصدومان تصادف اتفاق افتاد
6 کشته و زخمی در تصادف آمبولانس با کامیون در محور آورزمان
رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: براثر تصادف یک دستگاه آمبولانس که برای امدادرسانی به مصدومان تصادف اعزام‌شده بود راننده آمبولانس کشته شد و 5 نفر دیگر مجروح شدند.

حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: شب گذشته در حین برگزاری جشن عروسی یک دستگاه پراید در جاده بهاره منطقه آورزمان واژگون می‌شود و دو سرنشین آن دچار حادثه می‌شوند.

وی اظهار کرد: در راستای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس از پایگاه هلال‌احمر آورزمان به محل حادثه اعزام می‌شود تا مصدومان را به بیمارستان منتقل کند.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: پس از امدادرسانی به مصدومان و درزمانی که آمبولانس با 5 سرنشین شامل 3 نیروی هلال‌احمر و 2 مصدوم بود در حال انتقال مجروحان به بیمارستان بود به دلیل لغزندگی جاده به علت بارندگی آمبولانس در حالت شاخ‌به‌شاخ به یک دستگاه کامیون برخورد می‌کند و دچار حادثه می‌شود.

وی گفت: براثر این برخورد متأسفانه راننده آمبولانس به نام محمد عرفانیان در دم کشته می‌شود و 5 نفر دیگر ازجمله راننده کامیون مجروح می‌شوند.

سیف اظهار داشت: پس‌ازاین حادثه در تماسی از مرکز اورژانس نهاوند تقاضای امدادرسانی فوری به مصدومان می‌شود که سریعاً دو اکیپ از مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به بارندگی و شرایط جوی نامناسب، کار امدادرسانی به‌خوبی انجام گرفت و با همکاری آتش‌نشانی که در محل حاضر شد به 6 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: یکی از اکیپ‌های اورژانس 115 نهاوند پس از امدادرسانی به مصدومان 3 نفر از آن‌ها را به بیمارستان علیمرادیان نهاوند اعزام می‌کند و جان آن‌ها را نجات می‌دهد.

وی گفت: اکیپ دوم فوریت‌های نهاوند نیز پس از تریاژ مصدومان یک نفر فوتی و دو مصدوم ازجمله راننده کامیون را به بیمارستان منتقل می‌کند تا تحت مداوا قرار بگیرند.

سیف بیان داشت: پس‌ازاین عملیات امدادرسانی که در نیمه‌های شب گذشته انجام شد، به دلیل شدت جراحات وارده و به علت اینکه جراح مغز و اعصاب باید بیماران را معاینه می‌کرد تا صبح امروز 4 نفر از مصدومان به بیمارستان امام حسین (ع) ملایر منتقل شدند.

وی در پایان از دو اکیپ فوریت‌های پزشکی نهاوند که باوجود بارندگی و لغزندگی جاده در کمتر از 10 دقیقه فوراً به محل حادثه اعزام شدند تشکر و قدردانی کرد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما