تازه های سایت

کد مطلب: 24386
17. مهر 1394 - 6:02
فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند" از اجرای دو طرح عملیاتی جداگانه و کشف بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر در پی اجرای این طرح ها خبر داد.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته پلیس نهاوند اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی منسجمی در خصوص شناسایی و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان اجرایی نمود.

وی گفت: در پی اقدامات حجیم اطلاعاتی در این راستا  و با استفاده از منابع خبری در نهایت دو خودروی حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند شناسایی و با ادامه یافتن اقدامات اطلاعاتی دقیق تر مسیر و زمان تردد آنان نیز مشخص شد.

اقبالیان اظهار کرد: پلیس نهاوند بر اساس این اطلاعات به دست آمده اقدام به تشکیل دو تیم ویژه عملیاتی نموده که این تیم های عملیاتی متشکل از نیروهای مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در دو عملیات جداگانه موفق به توقیف خودروهای مذکور و کشف بیش از7 کیلوگرم مواد مخدر از این دو خودرو شدند.

وی با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین دستگیر شده تحویل مراجع محترم قضایی شده است افزود: اجرای این طرح ها همچنان به صورت مستمر و در عملیات های مقطعی بر پایه اشرافیت اطلاعاتی ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما