تازه های سایت

کد مطلب: 24338
12. مهر 1394 - 20:33
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف 165کیلوگرم انواع مواد مخدر در نهاوند طی سه مرحله عملیات انتظامی در ده روز گذشته خبر داد.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان گفت: در 10 روز گذشته پلیس نهاوند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به تهیه و اجرای طرح منسجم عملیاتی در حوزه کشف انواع مواد مخدر نمود که در این راستا چندین عملیات جداگانه هدف دار در سطح شهرستان اجرایی شد.

این مقام انتظامی همچنین تصریح کرد:این عملیات ها به صورت جداگانه و مقطعی در فواصل چند روزه ،مجموعا طی ده روز و توسط چندین تیم ویژه عملیاتی-انتظامی با هدف برخورد با فروشندگان عمده مواد مخدر به مرحله اجرا درآمد که با توجه به بررسی و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات گسترده در خصوص شناسایی محموله های مواد مخدر در محورهای مواصلاتی،نهایتا سه خودرو ی حامل مواد مخدر شناسایی وپس از توقیف از محل های جاسازی شده در خودرو مجموعا به میزان165کیلوگرم کشف شد.

وی گفت:در دو مورد ازاین عملیاتهای پلیسی ،رانندگان خودروهای حامل مواد مخدر به فرمان ایست پلیس اعتنایی نکرده ومتواری شدند که مامورین مجرب حاضر درصحنه بلافاصله با تعقیب آنان و شلیک چند گلوله به سمت خودروهای ذکر شده موفق به توقیف و کشف مواد شدند که این موضوع نتیجه عملیاتهای مبتنی بر اشرافیت اطلاعاتی و مقتدرانه پلیس بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر اذعان داشت:پلیس نهاوند در راستای ادامه همین روند در آتی، اجرای طرح های ضربتی واطلاعاتی خود را به صورت منسجم با هدف افزایش امنیت و آسایش شهروندان و مقابله بی امان با متخلفین و مجرمین به ویژه در بحث مواد مخدر در دستور کار خود قرار داده وعملیاتی خواهد کرد. و در این مبارزه نیازمند مشارکت شهروندان در اطلاع رسانی و خبررسانی دقیق آنان است.

پایان پیام/

دیدگاه شما