تازه های سایت

کد مطلب: 24308
8. مهر 1394 - 9:01
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان همدان 10 فیلم برگزیده این جشنواره برای کودکان و نوجوانان نهاوند اکران می‌شود.
10 فیلم منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان همدان در شهر نهاوند نمایش داده می‌شود

به گزارش سایت گرو، محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در سطح شهرستان توانسته‌ایم فضای شهر را جشنواره‌ای کنیم و با تمهیدات به‌عمل‌آمده بر آنیم تمامی نوجوانان سطح شهر و روستاهای نهاوند از این فرصت به‌دست‌آمده استفاده کنند.

وی اظهار کرد: از ابتدای شروع جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوان در همدان تاکنون 7 فیلم برگزیده این جشنواره در شهرستان نهاوند به روی پرده رفته و هرروز شاهد استقبال بیشتر نوجوانان و هنر دوستان از این اکران‌ها هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: روز یکشنبه به‌عنوان افتتاحیه این جشنواره در این شهرستان فیلم سینمایی "آسمان آبی مادرم " به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی قوی تن در 2 سانس صبح و فیلم سینمایی " زیبا " به کارگردانی آقای مجتبی کوه‌کن در سانس بعدازظهر به روی پرده رفت.

وی گفت: فیلم‌های " باغ بهشت " به کارگردانی آقای مرتضی احمدیان و " گنجشکک اشی‌مشی " به کارگردانی آقایان رمضانی، کرامتی و نیک‌خواه آزاد در دومین روز جشنواره به روی پرده رفته است.

مصباح اظهار کرد: در روز سه‌شنبه و سومین روز برگزاری جشنواره دو فیلم "رفقای خوب " به کارگردانی مجید قاری زاده و فیلم "قلب سفید قاصدک‌ها " به کارگردانی افشین محمدی برای کودکان و نوجوانان نهاوندی نمایش داده شد.

وی گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با فرمانداری و ادارات آموزش‌وپرورش نهاوند و فیروزان، ادارات بهزیستی و کمیته امداد هرروز بیش از 750 نفر از نوجوانان شهرستان برای دیدن این فیلم‌ها به محل اکران واقع در بلوار شهید بهشتی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

مصباح اظهار کرد: فیلم‌های اکران شده در نهاوند در 2 سانس صبح و یک سانس بعدازظهر اکران می‌شوند که شاهد حضور پرشور علاقه‌مندان در این حوزه بودیم به‌نحوی‌که دریکی از سانسهای اکران، سالن ظرفیت تماشاگران را نداشت.

وی استقبال و توجه بیش‌ازحد از این جشنواره را نشانه علاقه‌مندی فراوان مردم نهاوند به حوزه فرهنگ و هنر دانست و افزود: با دیدن این‌چنین صحنه‌هایی ما وظیفه خود را سنگین‌تر می‌بینیم که باید با اجرا و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، شرایطی را فراهم آوریم تا مردم نهاوند بتوانند از این برنامه‌های فرهنگی استفاده کافی را ببرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: اکران کلیه فیلم‌ها برای عموم رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن فیلم‌ها در ایام برگزاری در 2 سانس از ساعت 9 الی 11 و 12 الی 13 و عصر از ساعت 16 الی 18 به مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.

وی در پایان عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در زمان برگزاری این جشنواره می‌توان به برپایی نمایشگاه خوشنویسی، نمایشگاه عکس اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما