تازه های سایت

کد مطلب: 24301
7. مهر 1394 - 10:20
فرمانده انتظامی همدان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در شهرستان نهاوند کشف کردند.

 به گزارش سایت گرو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی چند ماهه دو نفر از افرادی را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات به عمل آمده، ماموران مطلع شدند که قاچاقچیان مواد مخدر خود را از استانهای جنوبی تهیه کرده و در حال انتقال آن به همدان هستند که در این راستا چند تیم عملیاتی ایست و بازرسی در ورودی استان همدان مستقر شدند.
این مقام انتظامی همدان گفت: پس از گذشت ساعتی از استقرار نیروها، در مسیر ورودی شهرستان نهاوند خودروهای حامل مواد افیونی متوقف شدند که در بازرسی به عمل آمده از این خودروها 60 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شدند.
وی اعتیاد را تزریق مرگ در شریان های جامعه دانست و اظهار کرد: استفاده قاچاقچیان از شیوه و شگرد های پیچیده برای دسترسی به اهداف پلید خود مرسوم بوده که پلیس با هوشیاری و هوشمندی با آنها برخورد می کند.
بیش از دو تن مواد مخدر امسال در همدان کشف شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما