تازه های سایت

کد مطلب: 24299
7. مهر 1394 - 9:05
شنیده می‌شود به‌زودی کریم حمیدوند به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان نهاوند معرفی می‌شود.
چهارمین فرماندار دولت تدبیر و امید در راه نهاوند

به گزارش سایت گرو، شنیده می‌شود پس از حرف‌وحدیث‌های فراوان و گمانه‌زنی‌های مردمی و رسانه‌ای بالاخره در روزهای آینده کریم حمیدوند به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان نهاوند معرفی خواهد شد.

بعد از روی کار آمدن دولت جدید، مجتبی مولوی فرماندار وقت نهاوند در اسفندماه 92 با حضور استاندار همدان تودیع شد و امامعلی عبدالملکی فرماندار بومی نهاوند جایگزین وی شد.

بعد از گذشت حدود 15 ماه از فرمانداری عبدالملکی در ظهر سوم خردادماه امسال در جلسه‌ای که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد و با حضور محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند معرفی شد.

در این مراسم مهرداد نادری فر مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری نهاوند معرفی شد تا سومین نفری باشد که در دولت تدبیر و امید بر مسند فرمانداری نهاوند تکیه زده است.

بالاخره بعد از چند ماه حرف‌وحدیث و گمانه‌زنی‌های مختلف شنیده می‌شود وزیر کشور حکم کریم حمیدوند را به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان نهاوند امضا کرده است.

شنیده می‌شود به‌احتمال‌زیاد مراسم معارفه فرماندار جدید نهاوند در اواخر این هفته و یا هفته آینده در شهرستان نهاوند برگزار شود.

حمیدوند دارای تحصیلات کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران است؛ وی اصالتاً نهاوندی و اهل روستای وراینه است.

وی هم‌اکنون به‌عنوان فرماندار شهرستان تفرش در استان مرکزی مشغول به خدمت است و به‌احتمال‌زیاد در روزهای آینده به‌عنوان چهارمین فرماندار نهاوند در دولت تدبیر و امید شروع به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما