تازه های سایت

کد مطلب: 24281
6. مهر 1394 - 0:05
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه خوشنویسی از آثار هنرمند ایثارگر نهاوندی برپا شده است.

 محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: دفاع مقدس حادثه بسیار بزرگ و سرنوشت سازی بود که به برکت وجود امام راحل و مقاومت فرزندان غیور ایران اسلامی با موفقیت و پیروزی ملت ایران به اتمام رسید.

وی اظهار کرد: صدام و حامیانش در فکر تصرف چندروزه ایران بودند که با مقاومت جانانه مردم انقلابی ایران مواجه شدند و برای همیشه به جهانیان ثابت شد که ملت ایران هیچ‌گاه در مقابله با ظلم از پای نخواهد نشست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: امسال در هفته دفاع مقدس برنامه‌های بسیار خوبی با محوریت گرامیداشت یاد و شهدا و انتقال فرهنگ جبهه و جنگ به نسل جوان در این اداره برگزار شد.

مصباح اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی، مراسم خاطره گویی رزمندگان و شب‌شعر با حضور ایثارگران ازجمله برنامه‌های فرهنگی این اداره بوده است.

وی گفت: در این هفته سعی شده است با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عکس و خوشنویسی، جلوه‌های دیگری از استقامت و رشادت‌های رزمندگان اسلام را به نسل جوان معرفی کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند عنوان کرد: به‌منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند نمایشگاه خوشنویسی با موضوع دفاع مقدس برپاشده است.

وی افزود: در این نمایشگاه 50 اثر برگزیده از هنرمند بسیجی و ایثارگر خوشنویس شهرستان نهاوند آقای علی ترابی در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

مصباح بیان داشت: این نمایشگاه از 31 شهریورماه به مدت 7 روز در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است و آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه به نحوی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود وا می‌دارد.

وی گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه در ایام برپایی از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 18 به محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما