تازه های سایت

کد مطلب: 24264
5. مهر 1394 - 23:34
با حضور رئیس خانه مطبوعات استان همدان اعضای هیئت‌رئیسه نمایندگی خانه مطبوعات نهاوند با برگزاری انتخابات معرفی شدند.
انتخابات هیئت‌رئیسه نمایندگی خانه مطبوعات نهاوند برگزار شد

به گزارش سایت گرو، در این مراسم که با حضور مصباح رئیس اداره ارشاد نهاوند و محمدرضا عارف رئیس خانه مطبوعات استان همدان برگزار شد، 16 نفر از خبرنگاران نهاوندی حاضر در جلسه در رأی‌گیری شرکت کردند.

پس از پایان رأی‌گیری آقایان سجاد سیف، کورش قپانوری و شهاب شفیعیان به تربیت بیشترین رأی را به خود اختصاص دادند و به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه نمایندگی خانه مطبوعات شهرستان نهاوند شروع به کارکردند.

عارف رئیس خانه مطبوعات استان همدان در این جلسه گفت: برای اولین بار در استان همدان در شهرستان نهاوند این انتخابات برگزار می‌شود و درصدد هستیم که این انتخابات را در شهرهای دیگر استان نیز برگزار کنیم چون انتخاب این اعضا درواقع به معنای کمک به خود خبرنگاران و خانه مطبوعات است.

وی اظهار کرد: در هر شهرستان سه نفر به‌عنوان هیئت‌رئیسه انتخاب می‌شوند و از بین این سه نفر یک نفر به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی خانه مطبوعات هر شهر معرفی می‌شود و به پیگیری امور خبرنگاران اقدام می‌کند.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان افزود: اگر خبرنگاران مشکلات را در بین خودشان حل کنند قطعاً مجموعه‌ای قوی خواهند داشت که هدف از ایجاد نمایندگی‌ها در شهرستان هم توجه به این موضع و پیگیری مطالبات خبرنگاران است.

وی گفت: در انتخابات خانه مطبوعات استان همدان متأسفانه شهرستان نهاوند باوجوداین پتانسیل نماینده‌ای نداشت که با تشکیل این هیئت‌رئیسه بهتر و بیشتر می‌شود موضوعات مختلف خبرنگاران را دنبال کرد.

عارف اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و با پالایشی که در بین خبرنگاران استان همدان صورت گرفته است در تلاش هستیم تا یک ماه آینده کارت خبرنگاری برای اعضای خانه مطبوعات صادر شود.

همچنین رئیس اداره ارشاد نهاوند نیز در این جلسه گفت: خبرنگاران رسالت سنگینی در جامعه دارند که اگر به آن به‌خوبی عمل کنند باعث حل مشکلات مردم و توجه بیشتر مسئولان می‌شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه نمایندگی خانه مطبوعات نهاوند گام مثبتی در جهت تعامل بیشتر مجموعه خبرنگاران و احقاق حق آن‌ها برداشته باشیم که این مهم با تلاش خود اصحاب رسانه هرچه بهتر محقق می‌شود.

مصباح افزود: اداره ارشاد از همه ظرفیت خود برای کمک به اصحاب رسانه نهاوند استفاده می‌کند که با تشکیل این دفتر نمایندگی بهتر می‌شود از خبرنگاران حمایت کرد.

 بعدازاین جلسه نیز مقررشد یک نفر از اعضای هیئت‌رئیسه به‌عنوان نماینده شهرستان نهاوند جهت پیگیری امور خبرنگاران انتخاب شود که هیئت‌رئیسه سجاد سیف را به‌عنوان نماینده شهرستان نهاوند انتخاب کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما