تازه های سایت

کد مطلب: 24208
22. شهريور 1394 - 20:39
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارقان موتورسیکلت در این شهرستان و کشف 7دستگاه موتورسیکلت سرقت شده توسط این دو نفر خبر داد.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان اظهار داشت: پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با بهره گیری از منابع اطلاعاتی از فعالیت یک باند دو نفره سارق که در سطح شهرستان اقدام به سرقت موتورسیکلت می کردند مطلع شد.

وی گفت: ماموران پلیس با تشکیل تیم ویژه اطلاعاتی و تخصصی، اقدامات قانونی و انتظامی را در دستور کار خود قرار دادند.

اقبالیان اظهار کرد: پس از انجام حجم گسترده ای از اقدامات اطلاعاتی و با بکارگیری کارکنان مجرب و شگردهای ویژه پلیسی در نهایت محدوده ،مسیر و زمان فعالیت های مجرمانه این باند سارق مشخص شد.

وی افزود: مجموعه فعالیت ها،محدوده ارتکاب ومسیر تردد سارقان مورد تعقیب و مراقبت نامحسوس و موشکافانه پلیس نهاوند واقع و در نهایت تمامی موارد مذکور در خصوص سارقان شناسایی و در اختیار تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند" همدان گفت: با این اطلاعات به دست آمده سر انجام دو نفر سارق مورد نظر، توسط پلیس آگاهی شهرستان و در حین سرقت دستگیر و به یگان انتظامی دلالت داده شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی و بازجویی های بعدی از متهمان در نهایت نامبردگان به سرقت7دستگاه موتورسیکلت از سطح شهرستان نهاوند اعتراف کردند که این موتورسیکلت ها از مخفی گاه های نامبردگان کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

اقبالیان افزود: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و مراتب تحت رسیدگی قانونی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما