تازه های سایت

کد مطلب: 24187
21. شهريور 1394 - 9:10
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نهاوند گفت: براثر تصادف موتورسیکلت با یک دستگاه پراید در محور نهاوند به بروجرد یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
یک کشته و دو زخمی در تصادف محور نهاوند به بروجرد/ اورژانس هوایی جان دو بیمار در نهاوند را نجات داد + تصاویر

حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تصادف در کمربندی محور نهاوند به بروجرد دو اکیپ 115 نهاوند و پایگاه امداد جاده‌ای گاماسیاب سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این تصادف یک موتورسیکلت و یک دستگاه پراید باهم برخورد کردند که متأسفانه راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: دو نفر سرنشینان خودروی پراید نیز توسط امدادگران 115 نهاوند مورد مداوا قرار گرفتند و سپس به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

وی همچنین گفت: پنجمین مأموریت اورژانس هوایی در شهرستان نهاوند با موفقیت انجام شد و جان دو بیمار نجات یافت.

سیف عنوان کرد: پس از اعلام سوپروایزر بیمارستان علیمرادیان به مرکز اورژانس 115 نهاوند مبنی بر ضرورت اعزام 3 بیمار به همدان که شرایط غیرعادی داشتند سریعاً این موضوع به مرکز اورژانس هوایی همدان اعلام شد.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی‌های لازم بالگرد اورژانس هوایی در آسمان نهاوند ظاهر شد و نسبت به انتقال دو بیمار به بیمارستان بعثت همدان اقدام کرد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند بیان کرد: سپس آمبولانس مرکز 115 نهاوند دو بیمار را به پایگاه امداد جاده‌ای گاماسیاب منتقل کردند و نسبت به انتقال آن‌ها به مرکز استان همدان اقدام شد.

وی گفت: همزمان با انتقال این دو بیمار با اورژانس هوایی یکی از بیماران نیز که از ارتفاع سقوط کرده بود با یک دستگاه آمبولانس به‌صورت زمینی به همدان اعزام شد.

سیف عنوان کرد: از مردادماه سال گذشته تاکنون این پنجمین مرتبه است که جان بیماران به‌وسیله بهره‌مندی از اورژانس هوایی نجات می‌یابد.

وی افزود: مرکز 115 نهاوند هم‌اکنون یک پایگاه با دو اکیپ فعال در سطح شهر نهاوند و 3 پایگاه امداد جاده‌ای نیز در جاده گاماسیاب، شهرگیان و فیروزان دارد و آماده خدمت‌رسانی به مصدومان است.

 

 

374992
374995
374999
374997
374994
375000

دیدگاه شما