تازه های سایت

کد مطلب: 24177
20. شهريور 1394 - 14:42
امام‌جمعه نهاوند گفت: هدف آمریکا از مذاکره با ایران، نفوذ در کشور و تحمیل خواسته‌های خود است که مسئولان نباید چنین اجازه‌ای به آن‌ها بدهند.
 نباید به آمریکایی‌ها اجازه داد به بهانه مذاکره در کشور نفوذ کنند

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و نباید با خنده مقامات آمریکایی همه جنایت‌های آن‌ها را فراموش کنیم.

وی اظهار کرد: بیانات مهم رهبر انقلاب در دیدارهای اخیر باید سرلوحه عمل همه مردم و مسئولان قرار گیرد زیرا ایشان به‌روشنی نقشه‌های امریکا را برای نفوذ در کشور تبیین کردند و نکات ارزشمندی بیان فرمودند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در زمان رژیم پهلوی آمریکایی‌ها بر همه منابع و مقامات ما حتی بر خود شاه هم تسلط کامل داشتند و مقامات دولتی ما بدون اجازه مسئولان آمریکایی نمی‌توانستند کاری بکنند، که به فضل خدا با پیروزی انقلاب اسلامی دست آمریکایی‌ها از دخالت و غارت منابع ملی ما کوتاه شد.

وی گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با موضوع هسته‌ای و موضوع برجام دوباره می‌توانند در کشور نفوذ کنند و اهداف شوم خود را دوباره در کشور پیاده کنند ولی مردم و مسئولان ما باید هوشیار باشند و با توجه به فرامین مقام معظم رهبری جلوی این نفوذ را بگیرند.

مغیثی اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند تلاش آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران باهدف نفوذ و تحمیل خواسته‌های آن‌ها بر ایران انجام می‌شود، که باید با افزایش اقتدار ملی جلوی این کار گرفته شود.

وی بیان کرد: برای افزایش اقتدار ملی در جهت مبارزه با آمریکا باید در همه زمینه‌ها قوی باشیم و با افزایش علم‌آموزی و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی خود را در عرصه اقتصاد قوی کنیم.

امام‌جمعه نهاوند تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که بسیار مورد تأکید رهبر انقلاب است، اگر اجرایی شود در شرایط کنونی بسیار راهگشا است؛ چون اقتصاد مقاومتی به معنی توجه به درون و توجه به تولید داخل است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آمریکایی‌ها با پشتیبانی کردن از آل سعود ملت مقاوم یمن را به خاک و خون می‌کشند و با حمایت رژیم صهیونیستی و بعضی از کشورهای منطقه این فجایع را در عراق و سوریه به بار می‌آورد و درعین‌حال خود را مدعی حقوق بشر می‌داند.

مغیثی افزود: ملت یمن در مقابل آل سعود هیچ‌وقت تسلیم نمی‌شود و به فضل خدا همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بینی آل سعود در یمن به خاک مالیده می‌شود.

وی اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی هم که در مشکلات به وجود آمده برای کشورهای اسلامی یکی از بازیگران اصلی است هرروز به زوال نزدیک‌تر می‌شود و در بین امت‌های جهانی منفورتر می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند در پایان بیان کرد: صهیونیست‌ها بدانند که روحیه جهادی و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان منطقه به‌زودی گریبان آن‌ها را خواهد گرفت و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند به فضل خدا تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما