تازه های سایت

کد مطلب: 24141
18. شهريور 1394 - 11:36
شهردار نهاوند گفت: جاده ورودی شهرستان نهاوند از سمت کرمانشاه پس از تعریض و عملیات عمرانی، آسفالت‌ریزی شد.
جاده ورودی نهاوند از سمت کرمانشاه آسفالت‌ریزی شد

به گزارش سایت گرو، شاهین فرجی فر در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: طرح ساماندهی محور ورودی نهاوند از سمت کرمانشاه از اواسط سال گذشته آغاز شد و امسال پس از آسفالت‌ریزی به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه این محور یکی از محورهای اصلی تردد زائران ایرانی به کربلا و عتبات عالیات در کشور عراق و همچنین محل ترد زائران عراقی برای سفر به ایران بود؛ اتمام این طرح از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار بود.

شهردار نهاوند بابیان اینکه برای این طرح از 4500 تن آسفالت استفاده‌شده است؛ افزود: این طرح که بیش از 34 هزار مترمربع است پس از تعریض املاک و مغازه‌های این محور زیرسازی و سپس توسط بخش عمران شهرداری نهاوند آسفالت شد.

وی گفت: باهدف تردد آسان شهروندان و ایجاد امنیت روانی آن‌ها عملیات آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری نقاط مختلف شهر نهاوند انجام می‌شود.

فرجی فر همچنین از انجام عملیات پیاده‌روسازی در بلوار استقلال نهاوند خبر داد و اظهار داشت: این طرح در مساحتی بیش از 800 مترمربع و با کف‌پوش بتنی انجام‌شده است.

وی عنوان کرد: شهرداری نهاوند باهدف سهولت تردد، زیباسازی معابر شهری و جلوگیری از جمع شدن آب‌های سطحی اقدام به اجرای عملیات پیاده‌روسازی در سطح شهرستان نهاوند کرده است.

شهردار نهاوند بیان داشت: در راستای افزایش فضاهای ورزشی و تفریحی عملیات ساماندهی پارک ورزش نهاوند در روبروی استادیوم آیت‌الله علیمرادیان این شهر آغاز شد و فاز نخست این طرح نیز سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: این طرح با تجهیز به صندلی‌های نشیمن و وسایل ورزشی در بعدازظهرها بسیار موردتوجه خانواده‌ها قرار می‌گیرد و محلی برای تفریح و ورزش خانواده‌ها را فراهم می‌کند.

فرجی فر افزود: با توجه به این استقبال خوب امسال فاز دیگری از این طرح توسط شهرداری در حال تکمیل است که با ساماندهی آن مجموع سطح بلوار ورزش نهاوند به بیش از 2700 مترمربع می‌رسد.

وی بیان داشت: با تکمیل این فاز که در مرحله ساختن کف‌پوش و نصب تجهیزات لازم است، گام مثبتی در راستای توسعه شهری شهرستان نهاوند برداشته می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما