تازه های سایت

کد مطلب: 24139
18. شهريور 1394 - 9:13
کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش نهاوند گفت: برای نظارت بر روند برنامه های پروژه مهر و آماده سازی مدارس برای شروع مطلوب سال تحصیلی جدید برنامه مانور بازدید نظارتی ویژه بازگشایی مدارس این شهرستان تدوین و عملیات اجرایی آن از دوشنبه آغاز شد .

به گزارش سایت گرو به نقل از ایرنا، سهراب جلالوند گفت: این بازدیدها با هدف نظارت بر اجرای بندهای بیست گانه طرح پروژه مهرصورت می گیرد که قبلا از طریق سایت در اختیار مدارس قرار داده شده است .
وی با بیان اینکه مهمترین برنامه آموزش و پرورش در شرایط فعلی بحث پروژه مهرو بازگشایی مدارس است افزود: با هماهنگی های صورت گرفته تا مدت زمان باقی مانده فعالیت های مدارس در این ارتباط رصد می شود و راهنمایی های لازم به عمل می آید .
وی افزود: زمان اجرای طرح از 16 تا 23 شهریور ماه است و طی این مدت با همکاری کارشناسان و اعضای کمیته های زیر مجموعه ستاد پروژه مهر تمام مدارس مورد بازدید قرار می گیرند.
وی از مدیران مدارس خواست در این زمینه مطابق با بندهای بیست گانه در موعد مقرر امور مربوط به بازگشایی مدارس را به انجام برسانند تا شاهد شروع سال تحصیلی با نشاط و با شکوه در مراکز تعلیم و تربیت باشیم .
در اول ماه مهر نزدیک به 24 هزار دانش آموزدر نهاوند به کلاسهای درس می روند و سال تحصیلی 94 – 95 را آغاز می کنند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما