تازه های سایت

کد مطلب: 24135
17. شهريور 1394 - 12:06
معاون متوسطه آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در زمینه فضای آموزشی و نیروی انسانی هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

به گزارش سایت گرو به نقل از فارس، محمدحسین دارایی اظهار کرد: همزمان با شروع مهرماه و بازگشایی مدارس 24 هزار و 820 دانش‌آموز نهاوندی آماده حضور در مدارس می‌شوند.

وی گفت: از مجموع 24 هزار و 820 دانش‌آموز نهاوندی تعداد 2 هزار و 313 دانش‌آموز کلاس اولی هستند. 

معاون متوسطه آموزش و پرورش نهاوند تاکید کرد: از مجموع 24 هزار و 820 دانش‌آموز، 13 هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، یک‌هزار و 124 دانش‌آموز پیش‎دبستانی، 6 هزار نفر در مقطع متوسطه اول و بقیه متوسطه دوم شامل نظری، فنی و کار و دانش هستند. 

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان ثبت نام شده در مقاطع مختلف تحصیلی امسال مانند گذشته ثابت هستند و تنها در مقطع ابتدایی 600 نفر افزایش داشته است.

دارایی به تعداد آموزشگاه‌های شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: 246 فضای آموزشی در شهرها و روستاهای نهاوند آماده بازگشایی در مهرماه هستند که از این تعداد 93 آموزشگاه در روستاها و 151 آموزشگاه در شهرها فعال هستند و دو آموزشگاه نیز استثنایی است.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته‌های 6گانه از بهمن‌ماه سال گذشته کارگروه ساماندهی فضای آموزشی و نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفته که مشکلات فضای آموزشی و نیروی انسانی با همکاری مدیران و تامین نیروی انسانی از مازاد متوسطه حل شد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: همچنین در زمینه فضای آموزشی و نیروی انسانی در شهرستان نهاوند هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد و آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در مهرماه را داریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما