تازه های سایت

کد مطلب: 24085
13. شهريور 1394 - 14:46
امام‌جمعه نهاوند گفت: اگر آمریکا در کشوری نفوذ کرد با استفاده از فرصت‌طلبی خود باعث عقب‌ماندگی، ذلت و مستعمره شدن آن کشور می‌شود.

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی امریکای مستکبر درصدد ضربه زدن به کشور بود و از ترفندهایی مانند جنگ تحمیلی، ترور و ایجاد مشکلات داخلی در کشور استفاده می‌کرد.

وی اظهار کرد: هدایت‌های مقام معظم رهبری و مقاومت ملت ایران در طول این سه دهه همواره نقشه‌های آمریکا را خنثی کرده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: یکی دیگر از روش‌هایی که آمریکایی‌ها برای ضربه زدن به‌نظام مقدس اسلامی از آن استفاده می‌کنند جنگ نرم است که با هوشیاری و توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در این راه نیز ناامید خواهند شد.

وی گفت: سخنان بسیار مهم روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری بهترین راهبرد و خط‌مشی نظام است که باید همگان این سخنان را به‌عنوان فصل الخطاب، اجرا کنند.

مغیثی عنوان کرد: دولت‌های استکباری و در رأس آن‌ها آمریکا، برای رسیدن به اهداف خود خیلی با برنامه‌ریزی عمل می‌کنند و نقشه‌های مختلفی را به اجرا درمی‌آورند که باید مسئولان ما مواظب باشند در داخل نقشه آن‌ها بازی نکنند و آب به آسیاب دشمن نریزند.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی باید این موضوع را بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه از استکبارستیزی خود کوتاه نمی‌آیند و مبارزه با ظلم و استکبار یکی از اصول و مبناهای تغیر ناپذیر نظام است.

امام‌جمعه نهاوند تصریح کرد: آمریکایی‌ها درصدد نفوذ به کشور در لابه‌لای موضوع هسته‌ای بودند که همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند ملت ایران این راه نفوذ را قاطعانه بسته است.

وی عنوان کرد: اگر امریکای مستکبر در کشوری نفوذ و رخنه کند با استفاده از ترفندهای خطرناک خود برای آن ملت خواری و ذلت را به ارمغان می‌آورد و کشور را به مستعمره خود تبدیل می‌کند.

مغیثی گفت: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیر خود، جلوگیری از نفوذ امریکا به کشور بوده است و ایشان دیروز به مسئولان گفتند که به‌هیچ‌وجه نباید اجاره فرصت‌طلبی را در داخل کشور به آمریکایی‌ها داد.

وی افزود: برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن و پیروزی بر آن باید همواره آماده‌باشیم و در همین راستا باید دشمن و روش‌های آن را بشناسیم و هوشیار باشیم.

امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: یکی از سیاست‌هایی که ما در مقابل استکبار جهانی در منطقه داریم حمایت از گروه‌های محور مقاومت است که این راهبرد در مقابل سیاست آن‌ها مبنی بر نابودی کامل نیروهای مقاومت و تجزیه کشورهای منطقه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما