تازه های سایت

کد مطلب: 23948
4. شهريور 1394 - 9:01
سه تن از خبرنگاران صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود با خبرنگار این سازمان در سوریه که اخیرا مجروح شده است، ابراز همدردی و آرزوی سلامتی کردند.

به گزارش سایت گرو به نقل از گروه فضای مجازی مشرق، کامران نجف زاده با انتشار عکس زیر در اینشتاگرامش نوشت: سید محمد حسینی خبرنگار ما در لبنان و دمشق میرزا بنویس نبود. با دل کار می کرد.

یک مومن واقعی که اگر پشت سرش شیرجه می زدی خیالت راحت بود که با مخ نمی روی داخل حوض خالی.

حالا از گردن و سر و چشم به شدت مجروح شده.آرزومند شهادت با چهار بچه قد و نیم قد حالا یک قدم به آرمان هایش نزدیک شده.سید خبرنگار شجاعی است که آرمان هایش را هنوز نم نگرفته.

برای سلامتی اش دعا کنیم که خبرنگاری در بحران را از او آموختم و بعدها در عراق و افغانستان و لیبی و سوریه به دادم رسید.

همدردی خبرنگاران سیما با همکار مجروح شده در سوریه
پی نوشت:عکس لبنان است.رودخانه لیتانی .چندروز بعد از جنگ سی و سه روزه

همچنین محمدحسین رنجبران با انتشار عکس زیر در پست اخیر اینستاگرامش نوشت: برای این مرد دعا کنید، ساعت یازده شب بود که مجتبی شانه چی بهم زنگ زد و باصدای بغض آلودش خبر مجروحیت سید عزیز ما رو داد در سوریه مجتبی آن موقع از حال بد سید گفت اما خبرهای جدید حکایت از به هوش آمدن سید دارد کمی خیالمان راحت شد.

این عکس برای سال هشتاد و پنج است در بعلبک لبنان دو ماهی که در بیروت بودم فراوان از سید آموختم او که دو پسر داشت و یک دختر همواره می گفت پسرانم سربازان سید حسن نصرالله اند و به آنها می بالید با اینکه پسرانش سن و سالی نداشتند وقتی او را در سوریه دیدم خیلی بیشتر به روحیه و اعتقاد راسخش غبطه خوردم کسی که در لبنان راحت کنار خانواده اش زندگی می کرد همه چیز را به خاطر اعتقادش رها کرد و رفت وسط آتش پرخطر سوریه.

خدایا خودت سید ما را به ما برگردان .

همدردی خبرنگاران سیما با همکار مجروح شده در سوریه

حسن شمشادی خبرنگار سابق صدا و سیما در سوریه نیز با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سيد محمد حسيني خبرنگار صدا و سيما در سوريه، بر اثر اصابت تركش خمپاره شليك شده از طرف تروريستها ، در استان لاذقيه بشدت مجروح شد .

در تماس با دوستانم در دمشق، ضمن تاييد اين خبر گفتند : وي امشب حدود ساعت هفت و نیم در منطقه شيخ نبي يونس در شرق لاذقيه، همراه با تعدادی از نیروهای مردمی مشغول تهیه خبر بوده که مورد اصابت خمپاره قرار مي گيرند .

بر اثر اين حمله خمپاره اي، دهها تن شهيد و زخمي شدند كه همكار ما هم، از ناحیه صورت و دست و پا بشدت بشدت مجروح ميشه و به بیمارستان صحرایی در منطقه منتقل و معالجه اولیه انجام و سپس به بيمارستاني در لاذقیه منقل شده .

همراهان همكارمون از لاذقيه خبر دادند که خوشبختانه حسيني به هوش آمده ، اما بايد تا فردا صبح ، در آی سی یو بمونه و اگر وضعش مستقر باشه، براي ادامه درمان به دمشق منتقل بشه .
دکترها با وجود اينكه خون زيادي از اين همكار پرتلاشمون رفته ، اعلام كردند كه خوشبختانه خطر برطرف شده است.

لطفا براي سلامتي كامل و عاجلشون دعا كنيد .

همدردی خبرنگاران سیما با همکار مجروح شده در سوریه

دیدگاه شما