تازه های سایت

کد مطلب: 23907
2. شهريور 1394 - 13:00
سرپرست فرمانداری نهاوند خبر داد
افتتاح و کلنگ‌زنی 58 پروژه در هفته دولت در نهاوند
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: 58 پروژه در هفته دولت در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش سایت گرو، مهرداد نادری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند با بیان اینکه 58 پروژه در هفته دولت در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار کرد: 97 میلیارد و 993 میلیون تومان پروژه در هفته دولت و سفر هیئت دولت به استان همدان در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: از این تعداد 40 پروژه با اعتبار 56 میلیارد و 598 میلیون تومان افتتاح خواهد شد و 18 پروژه نیز با اعتبار 41 میلیارد و 195 میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند با اشاره به افتتاح کارخانه مالت با اعتبار 14 میلیارد تومان از اشتغالزایی این پروژه برای 60 نفر خبر داد.

وی تاکید کرد: کارخانه مالت با ظرفیت 30 هزار تن به عنوان دومین کارخانه کشور با زیربنای 180 هزار متر مربع راه‌اندازی می‌شود.

نادری‌فر گفت: افتتاح واحد تولیدی ویژن کاسوا تولید نفت کوره و آهن‌آلات بازیافتی، 6 پروژه گازرسانی، فاز اول مجموعه ورزشی بانوان، شرکت بوجاری، بهسازی سه روستا، سه پروژه آبیاری تحت فشار، احداث باند دوم جاده نهاوند - بروجرد به طول هشت کیلومتر نیز در دستور کار است.

وی جدولگذاری، زیرسازی، آسفالت و لگه‌گیری 31 روستا در بخش مرکزی با 600 میلیون تومان، 31 روستا در بخش خزل با 45 میلیون تومان، 11 روستا در بخش گیان با 260 میلیون تومان و 10 روستا در بخش زرین دشت با 340 میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های افتتاحی دانست.

سرپرست فرمانداری نهاوند تصریح کرد: دو پروژه تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی در برزول و وهمان در یک‌هزار و 80 هکتار با 620 میلیون تومان اعتبار، اصلاح شبکه فشار ضعیف در روستاهای حوزه شهرستان با 530 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان هستند.

وی به سایر پروژه‌های مهم و ناتمام نهاوند اشاره کرد و افزود: پروژه‌هایی نظیر سد گرین، بیمارستان 160 تختخوابی و پروژه راه‌آهن از پروژه‌های ضروری شهرستان هستند که به دلیل نداشتن اعتبار راکد مانده‌اند.

نادری‌فر تاکید کرد: برای پروژه سد گرین با هشت درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون 25 میلیارد تومان هزینه شده که 10 میلیارد تومان به پیمانکار بدهکار هستیم.

وی افزود: برای بیمارستان 160 تختخوابی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی نیز تاکنون 16 میلیارد تومان هزینه شده که برای تکمیل آن 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه پروژه راه آهن نهاوند نیز به 130 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: پروژه چهارخطه شدن محور نهاوند ـ کنگاور که تاکنون 52 درصد پیشرفت فیزیکی داشته نیازمند 15 میلیارد تومان  است.

وی تصریح کرد: مسیر نهاوند- آورزمان - ملایر که یکی از  مسیرهای خطرناک و پرحادثه شهرستان است با 9 درصد پیشرفت فیزیکی به 85 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما