تازه های سایت

کد مطلب: 23904
2. شهريور 1394 - 10:19
همزمان با سفر رئیس‌جمهور به همدان دو سالن ورزشی در شهرستان نهاوند با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری می‌رسد.
افتتاح دو سالن ورزشی توسط وزیر ورزش و جوانان در نهاوند

به گزارش سایت گرو، صبح سه‌شنبه همزمان با سفر هیئت دولت به استان همدان، دو سالن ورزشی با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در شهرستان نهاوند افتتاح می‌شود.

کولیوند رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اعلام این خبر گفت: سالن ورزشی چندمنظوره بانوان نهاوند و سالن ورزشی روستای میان‌آبه دو پروژه‌ای هستند که با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند ادامه داد: مجموعه ورزشی بانوان نهاوند در زمینی به مساحت 26 هزار مترمربع در منطقه شهرک شهید حیدری نهاوند شامل سه پروژه سالن ورزشی چندمنظوره بانوان،‌ استخر و چمن مصنوعی است که تنها سالن چندمنظوره بانوان این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: سالن ورزشی چندمنظوره روستای میان‌آبه نیز در بخش گیان بااعتبار بیش از 400 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی احداث‌شده است.

کولیوند بیان داشت: اقدامات اجرایی مجتمع ورزی بانوان نهاوند از سال 86 آغاز شد و قرار بود که در سال 90 به اتمام برسد که به دلیل کمبود بودجه با پیشرفت 65 درصدی تعطیل شد.

وی گفت: تاکنون برای این طرح ورزشی بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و برای اتمام کامل پروژه بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار موردنیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: با توجه به موارد بالا، فاز اول این مجموعه یعنی سالن سرپوشیده چندمنظوره مخصوص بانوان روز سه‌شنبه در نهاوند افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: در سفر گذشته وزیر ورزش و جوانان به نهاوند و در بازدید از این مجموعه، آقای گودرزی برای رفع تعدادی از مشکلات روند تکمیل این سالن مبلغ 170 میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت ورزش به این طرح کمک کردند.

کولیوند بیان داشت: در حال حاضر 24 رشته ورزشی ویژه بانوان با 1700 نفر و زیر نظر 35 مربی مجرب فعالیت می‌کنند که اگر این مجموعه ورزشی که شامل سه پروژه سالن ورزشی سرپوشیده چندمنظوره، استخر سرپوشیده شنا و چمن مصنوعی است افتتاح شود شاهد شکوفایی ورزش بانوان نهاوند در عرصه ملی هستیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما