تازه های سایت

کد مطلب: 23835
29. مرداد 1394 - 9:12
رئیس ورزش و جوانان نهاوند گفت: مجتمع ورزشی بانوان و یک سالن ورزشی در یکی از روستاهای نهاوند در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سایت گرو، سعید کولیوند در جمع خبرنگاران نهاوند اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی اداره ورزش و جوانان اهمیت دادن به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوان است که در این رابطه امسال توفیقات خوبی را کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امسال توانسته‌ایم زمینه حضور بیش از 24 هزار جوان و نوجوان را در برنامه‌های تابستانی مهیا کنیم، افزود: امسال این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 15 درصدی دارد که بیانگر علاقه به ورزش و مشارکت در برنامه‌های جمعی است.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به فعالیت بیش از 157 مربی مجرب در حوزه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی گفت: امسال در بخش جذب مربیان مجرب و کاردان نیز افزایش 15 درصدی داشتیم.

وی شهرستان نهاوند را مهد پرورش و تربیت جوانان و نوجوانان ورزشکار در استان خواند و گفت: سال گذشته توانسته‌ایم بیش از 160 مدال رنگی در بخش داخلی، آسیایی و بین‌المللی کسب کنیم.

کولیوند گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال این تعداد مدال در سطح شهرستان نهاوند افزایش یابد.

وی با بیان اینکه کاهش اعتبارات در رشته‌های مختلف نتوانسته از عزم ملی و غیرت ورزشکاران ما اندکی کم کند، به یکی دیگر از وظایف قانونی اداره ورزش و جوانان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: توجه به ساماندهی امور جوانان در حوزه ازدواج نیز یکی از اولویت‌های مهم در جامعه است که برعهده اداره ورزش و جوانان گذاشته شده است.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند افزود: تاکنون توانسته‌ایم با ترویج ازدواج آسان سهم بسزایی در نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه داشته باشیم تا جایی که سال گذشته که این طرح در نهاوند کلید خورد موفق شدیم بیش از 136 مورد ازدواج آسان داشته باشیم.

وی از افتتاح دو پروژه عمرانی ورزشی در نهاوند در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: مجتمع ورزشی بانوان و یک سالن ورزشی در یکی از روستاهای نهاوند در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که برای ساخت آنها بیش از 7 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما