تازه های سایت

کد مطلب: 23772
26. مرداد 1394 - 1:03
رتبه آخر جدول در هفته سوم، بدترین شروع ممکن برای پرسپولیسی‌ها بود اما هنوز بسیاری او هواداران این تیم حامی برانکو هستند. سرخپوشان به چه دلیل می‌توانند به تیم برانکو امیدوار باشند؟

به گزارش سایت گرو به نقل از ای اسپورت، پرسپولیس برانکو در 3 هفته ابتدایی لیگ پانزدهم، بزرگترین ناکام این مسابقات بوده است. تیم او تنها بازی خانگی‌اش را مساوی کرده و نتوانسته از بازی‌های خارج از خانه امتیازی بگیرد. با این وجود، هنوز بخش زیادی از طرفداران پرسپولیس حامی برانکو هستند. چه نکاتی در تیم برانکو، پرسپولیسی‌ها را به ادامه فصل امیدوار می‌کند؟

1- گلزن‌ترین خط حمله

پرسپولیس در کنار بدترین خط دفاع، دومین خط حمله گلزن لیگ برتر را دارد. مهدی ظارمی، علی علیپور، هادی نوروزی و امید عالیشاه در 3 بازی گذشته مجموعا 5 گل برای پرسپولیس زده‌اند. این یعنی اگر مشکلات خط دفاعی سرخپوشان برطرف شود، آن‌ها مشکلی برای گلزنی نخواهند داشت.

2-بازگشت سوشا و نوراللهی

نبود یک دروازه‌بان و یک هافبک دفاعی خوب، در سه بازی قبلی ضربه زیادی به سرخپوشان زد. ایمان صادقی در بازی با استقلال اهواز مقصر اصلی گل اول بازی بود و کفشگری و کامیابی‌نیا هم گل دوم و سوم سپاهان را به این تیم هدیه دادند. با بازگشت نوااللهی، برانکو حداقل یک هافبک دفاعی مطمئن در اختیار خواهد داشت.

3- هماهنگی خط دفاع

سرمربی پرسپولیس در سه بازی قبل، از 3 ترکیب دفاعی مختلف استفاده کرده است. او در بازی‌های آینده احتمالا به ترکیب ثابتی برای خط دفاع استقلال می‌رسد و ماریچ هم با دیگر بازیکنان هماهنگ خواهد شد.

4- بازی‌های ساده‌تر

پرسپولیس بعد از دو بازی سخت خارج از خانه، این هفته در تهران میزبان ذوب آهن است. از هفته هفتم به بعد سرخپوشان قرعه راحت‌تری دارند و بجز نفت و استقلال با همه تیم‌های مدعی بازی کرده‌اند.

5- اعتماد به نفس

کمتر از یک سال قبل که علی علیپور به پرسپولیس پیوست کمتر کسی او را می‌شناخت اما  گلزنی در دربی و پاس گل تماشایی هفته گذشته مقابل سپاهان، شرایط او را تغییر داده است. کمندانی، احمدزاده، حیدریه و دیگر بازیکنان جوان پرسپولیس هم وضعیت مشابهی دارند و با گذشت زمان، به اعتماد به نفس و خودباوری لازم برای بازی در ترکیب پرسپولیس می‌رسند. اعتماد به نفسی که شخصیت بازی آن‌ها دگرگون می‌کند و یک طارمی یا نوراللهی جدید برای سرخپوشان به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاه شما