تازه های سایت

کد مطلب: 23743
25. مرداد 1394 - 0:12
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 70 کیلوگرم تریاک در شهرستان نهاوند که در خودرویی با بار انگور جاسازی شده بود خبر داد.
به گزارش سایت گرو، علی اصغر خرمروی  از کشف 70 کیلوگرم تریاک در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر ساعت 4 صبح امروز از یک کامیون حامل انگور کشف شد.

وی با بیان اینکه در این زمینه دو نفر دستگیر شدند، مقصد این میزان مواد مخدر را استان همدان و استان‌های اطراف عنوان کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و فعالان مواد مخدر در سطح استان خبر داد و افزود: همراهی مردم با نیروی انتظامی نیز باعث پیشبرد بهتر امور و کسب موفقیت‌های بسیار در عملیات‌های انتظامی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری سارقان پول جمع‌آوری شده از عوارضی آزادراه کربلا خبر داد و اظهار کرد: ساعت 9:15 امروز یک نفر با خودروی پراید به منظور واریز مبلغ 78 میلیون تومان عوارضی دریافتی از این آزادراه به حساب بانکی، اقدام می‌کند که توسط سه نفر غافلگیر می‌شود.

خرمروی ادامه داد: این سه نفر با یک پژوی 206، خودروی حامل پراید را تعقیب می‌کردند که بعد از رسیدن به یک مکان مناسب از فرصت استفاده کرده و با تهدید چاقو، پول‌ها را به سرقت می‌برند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه بلافاصله بعد از یک ساعت، سارقان دستگیر و مبالغ سرقتی نیز کشف شد، گفت: سرعت عمل پلیس در این زمینه قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما