تازه های سایت

کد مطلب: 23724
24. مرداد 1394 - 0:42
پیشکسوت پرسپولیس گفت:تصور می کنم که هنوز زود است تصمیم خاصی درباره برانکو و عملکردش گرفته شود.

به گزارش سایت گرو، محمد مایلی کهن در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد بودیم که در نهایت با پیروزی سپاهان همراه بود. البته پرسپولیس حداقل می توانست یک مساوی از این بازی به دست آورد اما به دلیل برخی اشتباهات فردی این اتفاق رخ نداد.

وی درباره انتقادات از قرار گرفتن پرسپولیس در رده پانزدهم عنوان کرد: این تیم را خود برانکو بسته و وقتی تیم خودش است، قطعا پاسخی هم در برابر این عملکرد دارد. البته هنوز زود است که بخواهیم از پرسپولیس و برانکو انتقاد کنیم چون تازه 3 هفته از لیگ گذشته است. باید به برانکو اجازه بدهیم که تیمش را روی غلتک بیاندازند که امیدوارم این اتفاق از هفته آینده رخ دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به انتقادات حسین عبدی که گفته می شود به دنبال جانشینی برانکو است، بیان داشت: به نظرم حسین عبدی حق دارد. او بازیکن پرسپولیس بوده و نگران این تیم است. نباید به خاطر انتقاداتش از او ایراد بگیریم. در ضمن عبدی جزو هیات مدیره هم هست و از وظایفش نظارت روی کار برانکو است.

مایلی کهن در پایان گفت: با تمام این مسائل من تصور می کنم که هنوز زود است تصمیم خاصی درباره برانکو و عملکردش گرفته شود. باید از خاطرات تلخ گذشته عبرت بگیریم و با عجله درباره او قضاوت نکنیم.

کاپ

انتهای پیام/

دیدگاه شما