تازه های سایت

کد مطلب: 23715
23. مرداد 1394 - 15:45
امام‌جمعه نهاوند گفت: تفکرات استکبارستیز ملت ایران و مقاومت آن‌ها در مقابل ظلم، به الگویی مترقی برای کشورهای مظلوم جهان مبدل شده است.
مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل‌شده است

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: نیاز امروز جامعه اسلامی وحدت و مقاومت در مقابل زورگویی است و اگر در مقابل استکبار مقاومت نکنیم آن‌ها به جهان اسلام رحم نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: قدرت‌های استکباری با تجهیز و ساماندهی گروهک‌های تروریستی در منطقه آن‌ها را به جان مسلمانان انداخته‌اند ولی به‌زودی خطر همین گروهک‌ها دامن خودشان را نیز خواهد گرفت.

امام‌جمعه نهاوند افزود: استکبارستیزی و مقاومت اسلامی دو موضوع مهمی هستند که جهان اسلام با رعایت کردن آن‌ها می‌تواند در مقابل توطئه‌های استکباری مقاومت کند.

وی گفت: جامعه استکباری به سردمداری آمریکا و با همکاری کشورهای مرتجع منطقه درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و به‌اصطلاح خودشان جلوگیری از نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در بین ملت‌های مسلمان منطقه هستند.

مغیثی بابیان اینکه امروز سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی است؛ اظهار داشت: امروز روز مقاومت اسلامی و پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه علیه رژیم جعلی اسرائیل است و این پیروزی بزرگ نمونه‌ای از صدور و نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در بین کشورهای منطقه است.

وی بیان داشت: نفوذ تفکرات انقلاب اسلامی در بین مردم منطقه و جهان کاملاً مشخص است و این نفوذ کشورهای استکباری را متزلزل کرده است. بنابراین آن‌ها جبهه جدید جنگی را در یمن به راه انداخته‌اند تا با کشتار مردم مظلوم یمن انتقام خود را از مقاومت اسلامی بگیرند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: با توجه به شکست‌های داعش در سوریه، عراق و شکست اسرائیل از حزب‌الله و حماس، مستکبران عالم و امریکای جنایت‌کار با همکاری رژیم آل سعود، کودکان و زنان یمنی را به وحشیانه‌ترین شکل به خاک و خون می‌کشند.

وی گفت: ملت مقاوم یمن در مقابل تجاوز وحشیانه عربستان ذلیل نخواهد شد و به یاری خدا سرانجام طوفان عربستان شکست خواهد خورد.

مغیثی در بخش دیگی از خطبه‌ها با اشاره به فرارسیدن هفته کرامت اظهار کرد: هفته کرامت را در پیش روی داریم که با میلاد کریمه اهل‌بیت (س) آغاز می‌شود و با میلاد باسعادت پیشوای هشتم شیعیان امام رضا (ع) به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به 26 مرداد بازگشت آزادگان به کشور، افزود: از مسئولان و متولیان امر می‌خواهم همواره آزادگان، شهدا و خانواده‌های آنان را تکریم کنند چون اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و تقدیم خون شهدا و ایثارگران به دست آمده است.

امام‌جمعه نهاوند در پایان با اشاره به حضور باشکوه مردم شهیدپرور شهرستان نهاوند در مراسم تشییع شهدای گمنام در این شهرستان گفت: از همه مردم، رسانه‌ها، مطبوعات و سایت‌های خبری شهرستان نهاوند به دلیل حضور و پوشش خبری مناسب تشییع و تدفین شهدای گمنام، تشکر می‌کنم و این مراسم برگ زرین دیگری را از پایبندی مردم نهاوند به انقلاب اسلامی ثبت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما