تازه های سایت

کد مطلب: 23629
17. مرداد 1394 - 0:55
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: وجود سرویسهای بهداشتی نامناسب در مدارس باعث بروز برخی مشکلات و بیماریها برای دانش آموزان می شود.
سرویسهای بهداشتی مدارس سلامت دانش آموزان را تهدید می کند
 به گزارش سایت گرو، مهرداد نادری فر در شورای آموزش و پرورش نهاوند افزود: امروز آنگونه که شایسته باشد به سرویسهای بهداشتی مدارس توجه نمی شود و وضعیت بهداشتی این مکانها مناسب نیست.

وی بر لزوم همکاری شهرداری نهاوند برای تعمیر و بازسازی سرویسهای بهداشتی مدارس تاکید کرد و گفت: برای تعمیر و مناسب سازی سرویسهای بهداشتی مدارسی که نیاز به تعمیر دارند لازم است شهرداری با آموزش و پرورش همکاری نموده و پنج درصد عوارض ساخت و ساز شهرداری به این امر اختصاص یابد.

فرماندار نهاوند در ادامه مدارس هیات امنایی را جلوه ای از مشارکت مردم در آموزش و پرورش خواند و گفت: با آغاز فعالیت مدارس هیات امنایی مردم استقبال خوبی از آنها نمودند لذا لازم است در حد پولی که از مردم دریافت می شود به آنان خدمات ارائه شود.

در این جلسه معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش نهاوند نیز گفت: در حال حاضر 208 چشمه از سرویسهای بهداشتی نیاز به تعمیر اساسی دارند که با برآوردهای به عمل آمده برای انجام این کار دو میلیارد و 80 میلیون ریال مورد نیاز می باشد.

هادی سلگی افزود: در سال تحصیلی آینده با توجه به اضافه شدن یک پایه در دوره متوسطه اول برای تامین فضای مورد نیاز چند فضا در یکدیگر ادغام یا جابجا شده اند که با انجام این کار فضای مورد نیاز تامین می شود.

وی از لزوم ایجاد خوابگاه مرکزی برای دانش آموزان مدارس روستایی خبر داد و گفت: به منظور فراهم آوردن امکان تحصیل برخی از دانش آموزان مدارس روستایی که امکان تردد برای آنها مشکل می باشد ، نیاز به احداث خوابگاه مرکزی وجود دارد که در این زمینه در صورتی که اعتبار لازم اختصاص یابد می توان یکی از فضاها را برای این کار مهیا نمود.

معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش نهاوند در پایان خواستار واگذاری فضای فعلی دهیاریهای روستای برجک و بابا قاسم به آموزش و پرورش از طریق فرمانداری شهرستان شدند.

در سال تحصیلی آینده در شهرستان نهاوند 24 هزار دانش آموز در سه دوره تحصیلی در 257 آموزشگاه سال تحصیلی را آغاز می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما