تازه های سایت

کد مطلب: 23500
10. مرداد 1394 - 11:50
با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.
مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد

به گزارش سایت گرو، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضوی راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان گفت: اطاعت از ولی‌فقیه برای همه ما واجب است و وقتی ایشان فرمایشی را قرائت کنند بر همه ما واجب است که فرمایشات ایشان را با جان‌ودل قبول کنیم.

وی اظهار کرد: پیروز انقلاب اسلامی یکی از حوادثی بود که در آن به‌خوبی نقش ولی‌فقیه بر همگان نمایان شد و مردم با اطاعت از امام خمینی (ره) حکومت فاسد پهلوی را برای همیشه نابود کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان افزود: اسلام هیچ‌گاه یک دین منزوی و گوشه‌گیر نیست و به اجتماعات توجه ویژه‌ای دارد و یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه شود حضور در نماز و اجتماعات مسلمین است.

 

 

وی گفت: سپاه پاسداران یکی از نهادهایی است که مأموریت اصلی آن پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است که به حمدالله در این راه خوب عمل کرده است.

رضوی راد اظهار داشت: مقام معظم رهبری وظیفه اصلی دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را توأم کردن علم و عمل در این نیرو می‌دانند و ما نیز باید در همین راستا عمل کنیم.

وی عنوان کرد: در مجموعه سپاه چون هدف خدمت به مردم است فرقی نمی‌کند در کدام شهر و قسمت فعالیت کنیم و همیشه باید قدردان مردم ولایت مدار باشیم و درراه خدمت، رضای خدا را بر همه‌چیز مقدم بداریم.

در ادامه این مراسم سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند نیز در سخنان کوتاهی گفت: با توکل به خدا و به برکت وجود مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار انقلاب و نیروی‌های مسلح تحت امر ایشان، کشور ما باوجود همه ناآرامی‌های منطقه از نعمت امنیت بهره‌مند است.

وی اظهار کرد: مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه توانسته تعامل و همکاری بین قسمت‌های مختلف را به‌خوبی برقرار کند و باعث ایجاد روحیه همدلی بین پاسداران شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: سپاه پاسداران از سه بخش اصلی فرماندهی، حوزه نمایندگی و حفاظت تشکیل‌شده است که حوزه نمایندگی و حفاظت اطلاعات به‌عنوان دو بخش مهم در راستای رسیدن به اهداف و آرمان‌های تبیین شده از سوی فرمانده معظم کل قوا کمک‌کننده به فرماندهی هستند.

 

 

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه شیرزادی به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد و از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین الله کرم شیرزادی تقدیر و تشکر شد.

لازم به ذکر است که حجت‌الاسلام الله کرم شیرزادی از این به بعد به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان ملایر خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما