تازه های سایت

کد مطلب: 23499
10. مرداد 1394 - 11:39
رییس پلیس راه همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در مسیر نهاوند به کرمانشاه یک نفر فوت و یک نفر مجروح شدند.
نبستن کمربند عامل مرگ راننده جوان پراید در محور نهاوند به کرمانشاه شد

به گزارش سایت گرو، سرهنگ مهدی شاکری در تشریح این حادثه گفت: ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز شنبه یک دستگاه خودروی پراید در مسیر نهاوند به سمت کرمانشاه در حال تردد بود که واژگون شد.

وی اظهار کرد: در این سانحه راننده و سرنشین جوان این خودرو به علت استفاده نکردن از کمربند ایمنی پس از واژگون شدن پراید به برون پرتاب شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: در این سانحه سرنشین 18 ساله این خودرو فوت و جوان 17 ساله نیز به شدت مجروح و به بیمارستان نهاوند منتقل شد.

وی گفت: با توجه به اینکه این خودرو چندین بار غلت خورده و سرنشینان به بیرون از آن پرتاب شدند، مشخص نیست کدام یک از این دوجوان راننده بوده است.

شاکری از خانوده ها در خواست کرد: خودرو خود را در اختیار جوانان که به تازگی گواهینامه دریافت کردند نگذارند همچنین از تردد آنها در مسیرهای برون شهری به ویژه شب هنگام جلوگیری کنند.

وی بیان داشت: طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، مسیر بروز سانحه هیچگونه مشکل فنی نداشته است و واژگونی در چنین مسیر مستقیمی نشان از بی تجربگی و ناتوانی راننده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما