تازه های سایت

کد مطلب: 23476
8. مرداد 1394 - 8:51
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: شهرداری‌های نهاوند، فیروزان، برزول و گیان موظف هستند پنج درصد از درآمد محل عوارض خود را به آموزش و پرورش پرداخت کنند.
پرداخت 5 درصد درآمد عوارض شهرداری‌ها به آموزش و پرورش

به گزارش سایت گرو، مهرداد نادری‌فر در شورای آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان گسترده‌ترین نهاد فرهنگی و تربیتی در کشور نقش بسزایی در شکل‌گیری فضای عمومی جامعه دارد.

وی افزود: کشوری می‌تواند در مجامع جهانی ادعای قدرت کند که دارای آموزش و پرورش قوی و منسجم باشد زیرا افراد بعد از خانواده در دامن این مجموعه تربیت می‌شوند.

سرپرست فرمانداری نهاوند تأکید کرد: در بخش احداث فضاهای آموزشی با برنامه‌ریزی مطلوب توانسته‌ایم از توان و ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با وجود مساعدت خیرین مدرسه‌ساز اما باز هم در بسیاری از مناطق با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.

نادری‌فر با بیان اینکه آن دسته از مدارس شهری نهاوند که دارای سرویس‌های نامناسب بهداشتی‌ هستند، توسط شهرداری تعمیر و بازسازی می‌شوند، افزود: در شهرستان نهاوند بیش از 90 مدرسه سرویس بهداشتی مناسب ندارند که از محل ماده 180 نسبت به تعمیر و بازسازی آنها در مدارس روستاها اقدام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز گفت: بیش از 30 درصد فضاهای آموزشی نهاوند فرسوده هستند و نیاز به مقاوم‌سازی دارند.

علیرضا تکلو با بیان اینکه 15 مدرسه در نهاوند هیئت امنایی شده‌اند، گفت: این مدارس تقریباً مشکلات کمتری دارند.

وی با بیان اینکه مدارس نهاوند از نظر دانش‌آموزان حاضر در کلاس از میانگین استانی مطلوب‌تر بوده و در ردیف بهتری قرار دارند، افزود: در مقاطع مختلف به طور میانگین 24 دانش‌آموز در هر کلاس حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما