تازه های سایت

کد مطلب: 23462
6. مرداد 1394 - 19:26
امام‌جمعه نهاوند با اشاره به حاشیه‌های اخیر شورای شهر:
شورای شهر نهاوند وارد حاشیه نشود و به توصیه‌های استاندار جامه عمل بپوشاند
امام‌جمعه نهاوند گفت: به‌عنوان احساس وظیفه از شورای شهر نهاوند درخواست کردم وارد حاشیه نشوند و به توصیه و تأکیدهای استاندار محترم جامه عمل بپوشانند.
شورای شهر نهاوند وارد حاشیه نشود و به توصیه‌های استاندار جامه عمل بپوشاند

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلین عباسعلی مغیثی به همراه اعضای ستاد نماز جمعه نهاوند در هفته گرامیداشت نماز جمعه به دیدار شهردار نهاوند رفت.وی در ابتدای این دیدار یادی کرد از شهید طالبیان شهردار سابق نهاوند که با گذشته سال‌ها خدمات شایسته وی در اذهان عمومی ماندگار است.

وی اظهار کرد: هرچند عمر مسئولیت این شهید عزیز در شهرداری بسیار کم بود اما ازآنجاکه رفتار و کردار ایشان برای رضای خدا بود همچنان ماندگار است.

امام‌جمعه نهاوند در خصوص حاشیه‌های اخیر در شورای شهر نهاوند افزود: من به‌عنوان احساس وظیفه از شورا خواسته‌ام وارد حاشیه نشود و به توصیه و تأکیدهای استاندار محترم جامه عمل بپوشاند و آرامش را به شهر بازگردانند.

وی گفت: در شرایطی که شهر نماینده ندارد و وضعیت فرماندار هم در اینکه بماند یا برود مشخص نشده است؛ بنابراین شورای شهر هم به این شرایط دامن نزند و وارد حاشیه نشود که گوش نکردند.

مغیثی با اعلام رضایت از عملکرد شهرداری نهاوند اظهار کرد: ایجاد مبلمان شهری، روان‌سازی ترافیک شهری، توجه به توسعه فضای سبز و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز فضای عمومی شهر را دگرگون خواهد کرد.

وی بیان داشت: بنده به‌عنوان احساس وظیفه تا جایی که لازم بود تأکید کردم و از شورا خواسته‌ام حالا هم بر عهده مقام ارشد استان است که وارد کار شود که البته استاندار هم در دیداری این تأکیدها را داشته و یقیناً راهکارهایی ارائه داده است که شورا هم وظیفه دارد از مقام مافوق استان تبعیت و آن‌ها را اجرا کند.

امام‌جمعه هم‌چنین از شهردار خواست بدون توجه به حاشیه نسبت به خدمات‌رسانی اقدام و انجام پروژه‌های عمرانی، خدماتی و اجرایی این شهرداری را هم چون گذشته پیگیری نماید.

وی تأکید کرد: توجه به این مهم نیازمند همکاری دلسوزانه شهرداری و اعضای شورای شهر نهاوند است.

در ادامه این دیدار شاهین فرجی فر شهردار نهاوند گفت: حجت‌الاسلام مغیثی محور مهم وحدت در شهرستان نهاوند است و حضور وی در نهاوند فرصتی بی‌نظیر برای شهر و شهروندان نهاوندی است که انصافاً ایشان همیشه خط مقدم رفع مشکلات در این شهر بوده‌اند.

در پایان این دیدار امام‌جمعه نهاوند به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه با اهدا هدیه به شهردار نهاوند از زحمات و تلاش‌های وی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما