تازه های سایت

کد مطلب: 23461
6. مرداد 1394 - 18:24
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: تاکنون 21 هزار و 769 نفر معادل 91 درصد دانش آموزان شهرستان از طریق سامانه سناد اقدام به نام نویسی الکترونیکی برای سال تحصیلی آینده نموده اند.
91 درصد دانش آموزان نهاوند در سامانه آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند

به گزارش سایت گرو، علیرضا تکلو در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند گفت: مجموع دانش آموزان این شهرستان در سال تحصیلی جدید بیش از 24 هزار نفر با احتساب نوآموزان مراکز پیش دبستانی می باشند که نیمی از این تعداد در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی از تکمیل پایه های دوره متوسطه اول خبر داد و اظهار کرد: بر اساس نظام جدید آموزشی امسال پایه نهم نیز به دوره متوسطه اول اضافه شده و تمامی پایه ها در این دوره تکمیل می گردند اما در دوره متوسطه دوم، پایه اول خذف می شود.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: در سال تحصیلی آینده دو هزار و 400 نوآموز پایه اول ابتدایی وارد مدارس می شوند که در مقایسه با سال گذشته سه درصد افزایش داشته است .

وی گفت: برای نام نویسی از دانش آموزان پایه اول ابتدایی کار سنجش از خرداد ماه آغاز شده که بر اساس نوبت بندی تا پایان مرداد ماه به اتمام می رسد .

تکلو از خانواده های دانش آموزان خواست به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی تا قبل از پایان مهلت نام نویسی یعنی آخر مرداد ماه هر چه باشتاب نسبت به ثبت نام فرزندانشان اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما