تازه های سایت

کد مطلب: 23450
4. مرداد 1394 - 13:29
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند از برگزاری جشنواره اقوام ایران‌زمین در شهرستان نهاوند در شهریورماه خبر داد.
برگزاری جشنواره اقوام ایران‌زمین در نهاوند

به گزارش سایت گرو، محسن جانجان از برگزاری جشنواره روستایی عشایری در نهاوند برای نخستین بار خبر داد و و اظهار کرد: این جشنواره در شهر گیان برگزار خواهد شد که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است در اواخر مردادماه انجام شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی ظرفیت‌های شهرستان نهاوند دانست و گفت: این شهرستان دارای پیشینه‌ای قوی و غنی از بعد فرهنگی است که باید به تمام کشور شناسانده شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند در ادامه از برگزاری جشنواره اقوام ایران‌زمین در شهرستان نهاوند در شهریورماه خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور شادسازی و ایجاد فضای شور و نشاط برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امید است با همکاری دستگاه‌های ذیربط شاهد برگزاری هرچه با شکوه‌تر این جشنواره باشیم؛ خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌ها جایگاه ویژه‌ای در معرفی صنایع مختلف دارند و نقش مؤثری در بازاریابی و رشد اقتصادی ایفا می‌کنند.

جانجان در ادامه اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌ها با ایجاد حس پویایی و نشاط باعث برنامه‌ریزی بهتر برای معرفی قابلیت‌های شهرستان و آشنایی دیگر افراد جامعه با آن میشود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما