تازه های سایت

کد مطلب: 23449
4. مرداد 1394 - 12:21
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند گفت: در تابستان امسال 5 هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان در طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت کردند.
شرکت 5 هزار دانش آموز نهاوندی در برنامه های تابستانی

 به گزارش سایت گرو، جمشید ذکایی در بازدید از پایگاه های ورزشی اوقات فراغت نهاوند گفت: به منظور هدفمند نمودن فعالیت های تابستانی و ایجاد نشاط و شادابی در دانش آموزان، امسال 30 پایگاه فرهنگی ، ورزشی و علمی در سطح شهرستان دایر شده است.

وی اظهار کرد: این پایگاه ها شامل کانون های فرهنگی تربیتی ، کانونهای تخصصی ورزشی مدارس واقع در سالن های ورزشی ، دارالقرآن ، آموزشگاهها و مراکز علمی می باشد که با مشارکت معلمان و مربیان اداره می شوند .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند افزود: علاوه بر این آموزش و پرورش همه ساله به منظور برپایی کلاسهای تابستانی سایر نهادها فضای آموزشی مورد نیاز را در اختیار آنها قرار داده است.

وی به برنامه های در نظر گرفته شده برای دانش آموزان اشاره کرد و افزود: در کلاسهای تابستانی برنامه های متنوعی شامل برنامه های هنری ، فنی و مهارتی ، ورزشی ، علمی ، کلاس های تقویتی آموزشی و فرهنگی و قرآنی آموزش داده می شود.

ذکایی همچنین از آغاز طرح هجرت 3 در نهاوند خبر داد و گفت: مشارکت و همکاری دانش آموزان در زیبا سازی و رنگ آمیزی مدارس از دیگر برنامه هایی است که برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده که با اجرای طرح هجرت این هدف نیز محقق خواهد شد .

وی برگزاری اردوهای درون و برون استانی را از دیگر برنامه های تابستانی ذکر کرد گفت: در کنار فعالیتهای فرهنگی ورزشی و علمی، برنامه های اردویی درون و برون استانی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما