تازه های سایت

کد مطلب: 23420
30. تير 1394 - 9:37
امام‌جمعه نهاوند گفت: ملت ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی 35 ساله در مقابل فشار و تحریم‌های امریکا به آن‌ها نشان داد که ایران در مقابل تحریم‌ها به‌زانو در نخواهد آمد.
ملت ایران با مقاومت خود نشان داد که در مقابل تحریم‌ها به‌زانو در نمی‌آید

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در یادواره 7 شهید سرافراز روستای فیازمان از توابع شهرستان نهاوند گفت: طبق آیه قران کریم مردمی که به خدا ایمان بیاورند و بر این راه استقامت کنند بر این مردم ملائکه نازل می‌شود و به آن‌ها می‌گویند نترسید و محزون نباشید بشارت باد شما را به بهشت.

وی اظهار کرد: ملت ایران چرا نمی‌ترسد چون می‌بیند که 35 سال است که امریکا و استکبار از هر دری واردشده و فشار آورده و تحریم کرده هیچ غلطی نکرده و چرا محزون نیست چون می‌بیند ثمره خون شهید به بار نشسته و مملکت پیشرفت کرده و خون شهیدان به هدر نرفته است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مردم ایران اسلامی مصداق این آیه هستند زیرا چندین سال است که انقلاب کردند و هزینه‌های آن‌ها را با نثار خون عزیزانشان داده‌اند.

وی گفت: تقدیم 200 هزار شهید، جانباز و ایثارگر بهایی است که مردم ایران در این راه داده‌اند و بر این راه نیز استقامت می‌کنند و فشارها و تحریم‌ها نیز در روحیه انقلابی آن‌ها تأثیری ندارد.

مغیثی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب آمریکای جنایتکار گروهک‌ها را به جان انقلاب انداخت و 17 هزار شهید را بر مردم مقاوم ایران تحمیل کرد ولی بازهم مردم از آرمان‌های خود دست نکشیدند.

وی عنوان کرد: قدرت‌های استکباری بعدازاین مرحله نیز با تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی سعی در ضربه زدن به انقلاب را داشتند و مسئله هسته‌ای را به وجود آوردند ولی خودشان هم به این نتیجه رسیدند که جمهوری اسلامی در مقابل تحریم‌ها هم به‌زانو درنمی‌آید.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اتمام مذاکرات هسته‌ای و جمع‌بندی مذاکرات افزود: همان قدرت‌های استکباری که می‌گفتند ایران حق استفاده از برنامه هسته‌ای را ندارد امروز ایران هسته‌ای را قبول کردند که این برای کشور ما موفقیت است.

وی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند نتیجه این مذاکرات هرچه بشود ملت ایران روحیه استکبارستیزی خود را حفظ خواهد کرد و جمع‌بندی مذاکرات به معنی دست برداشتن از روحیه استکبارستیزی نخواهد بود.

مغیثی اظهار داشت: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و دور کردن جوانان از ارزش‌های انقلاب، به جنگ نرم و فرهنگی روی آورده است که باید همه هوشیار باشیم و فریب آن‌ها را نخوریم.

وی بیان داشت: نسل جوان جامعه باید با بالا بردن روحیات انقلابی و اسلامی خود که با شرکت کردن در یادواره شهدا تقویت می‌شود در مقابل جنگ نرم آن‌ها خود را بیمه کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما