تازه های سایت

کد مطلب: 23408
26. تير 1394 - 15:25
امام‌جمعه نهاوند گفت: ملت ایران هیچ‌گاه از نبرد با آمریکا و استکبار جهانی خسته نمی‌شود و این مبارزه برای همیشه ادامه خواهد داشت.
مبارزه ملت ایران با آمریکا و استکبار جهانی همیشگی است

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: باید تشکر کرد از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و به آن‌ها خسته نباشید گفت چون باقدرت و شجاعت از حق هسته‌ای ملت ایران دفاع کردند.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موارد جمع‌بندی مذاکرات وین به رسمیت شناختن ایران هسته‌ای در جهان است و این جمع‌بندی در حالی اتفاق افتاد که کشورهای غربی درگذشته هیچ‌گونه حق هسته‌ای را برای ما در نظر نمی‌گرفتند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: بی‌اعتمادی ملت ایران نسبت به امریکا و قدرت‌های استکباری به هیچ عنوان کم نمی‌شود چون امریکا مصداق بارز استکبار است و شعار اصلی انقلاب اسلامی نیز مبارزه با استکبار و سلطه‌گر است.

وی گفت: نمونه‌هایی از این بی‌اعتمادی را در جریان مذاکرات اخیر هسته‌ای مشاهده کردیم ولی تیم مذاکره هسته‌ای با تمام توان در مقابل آن‌ها ایستادند.

مغیثی عنوان کرد: مبارزه ملت ایران با امریکای مستکبر هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود چون آن‌ها در طول تاریخ نشان داده‌اند نسبت به تعهدات خود پایبند نیستند و همیشه بدعهد بوده‌اند.

وی افزود: هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی همیشه پشتوانه تیم هسته‌ای و مایه دلگرمی برای آن‌ها بوده است ولی همیشه باید مقابل توطئه‌های احتمالی هوشیار و بیدارباشیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به همکاری رژیم صهیونیستی با عربستان در حمله به کشور یمن عنوان کرد: نابودی رژیم صهیونیستی و خوار شدن مستکبران فقط با مقاومت و وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به دست می‌آید.

امام‌جمعه نهاوند گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات آل سعود در یمن سکوت مرگباری را در پیش‌گرفته‌اند زیرا حقوق بشری که استکبار جهانی از آن حرف می‌زند با قتل، غارت و کشتار زن و کودک عجین شده است.

وی گفت: آمریکا در ذهن ملت ایران همیشه به‌عنوان یک کشور نقض‌کننده حقوق ملت‌ها متجلی است که بدون هیچ توجهی به سازمان‌های بین‌المللی در پی نا امن کردن کشورهای محور مقاومت و اسلامی است.

مغیثی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و امریکا با همکاری کشورهای مرتجع منطقه باهدف سرکوب انقلاب یمن چندین هفته است که حملات وحشتناکی ضد مردم و انقلاب یمن انجام می‌دهند ولی موفق نشدند از عزم و اراده ملت مقاوم یمن بکاهند.

وی افزود: یکی دیگر جنابات ضد بشری امریکا تجهیز و توزیع سلاح به تروریست‌های تکفیری در منطقه است که با هدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی این اقدامات را انجام می دهند.

امام‌جمعه نهاوند در خاتمه گفت: به امید خدا ملت مسلمان یمن به انقلاب و مقاومت خود ادامه می‌دهند و توطئه رژیم آل سعود را برای تجزیه و اشغال یمن خنثی می‌کنند و خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما