تازه های سایت

کد مطلب: 23398
24. تير 1394 - 8:30
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: برای راه‌اندازی مرکز انتقال خون نهاوند ۳۰۰ میلیون تومان تجهیزات انتقال خون خریداری شد.
۳۰۰ میلیون تومان تجهیزات انتقال خون برای نهاوند خریداری شد

به گزارش سایت گرو، مهرداد نادری فر در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند در محل تالار باران نهاوند اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز انتقال خون یکی از خواسته‌های به‌حق آن‌ها بوده است که سال‌ها برای اهدا خون به سایر شهرستان‌ها مراجعه می‌کردند که با افتتاح این مرکز مشکلات مردم کمتر می‌شود.

وی گفت: پس از خرید 300 میلیون تومان تجهیزات لازم پزشکی برای انتقال و نگهداری از فراورده‌های خونی به‌زودی پایگاه انتقال خون دائمی در نهاوند راه‌اندازی می‌شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده در همدان و موافقت مسئولان استانی و سازمان انتقال خون به‌زودی پایگاه انتقال خون دائمی در یک مکان خوب دولتی در نهاوند راه‌اندازی و احداث می‌شود.

نادری فر بیان کرد: تاکنون مردم نوع‌دوست و خیر نهاوند خون خود را از طریق پایگاه سیار استان که هر دو هفته یک‌بار در محل جمعیت هلال‌احمر مستقر می‌شود انجام می‌دادند.

وی گفت: در بیشتر مواقع مشارکت گسترده مردم نهاوند به حدی بالا است که روند اهدای خون به نیازمندان، به دلیل محدودیت مکانی مناسب با مشکلاتی مواجه است که بعضی از مراجعه‌کنندگان موفق به اهدای خون نمی‌شوند.

سرپرست فرمانداری نهاوند همچنین خبر از تأمین اعتبار برای آب‌رسانی به 7 روستای نهاوند داد و افزود: با توجه به سفرهایی که به تهران و دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری داشتیم موفق به دریافت کمک برای آب‌رسانی به 7 روستای نهاوند از طریق قرارگاه خاتم شدیم.

نادری فر عنوان کرد: به‌زودی مراسم کلنگ زنی کارخانه بتن نهاوند با 120 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند توسط استاندار همدان آغاز می‌شود که سرمایه‌گذار آن ظرف مدت کمتر از 2 سال این پروژه را به بهره‌برداری می‌رساند.

وی گفت: برای توسعه نهاوند از هیچ کاری دریغ نخواهم کرد و با هیچ مدیر کم‌کاری عقد اخوت نبسته‌ام و این را می‌گویم که مدیران بومی نهاوندی دلسوزانه پای‌کار نیستند و این شهرستان نیازمند تغییرات مدیریتی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما