تازه های سایت

کد مطلب: 23363
16. تير 1394 - 10:04
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: روز قدس نماد وحدت و همدلی امت اسلامی و فریاد عدالت‌خواهی و ظلم ستیزی مردم مظلوم فلسطین بر ضد رژیم غاصب صهیونیستی است.
روز جهانی قدس نماد آزادیخواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است

مهرداد نادری فر در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: ابتکار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در تعیین روز جهانی قدس به‌عنوان روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان‌دهنده بینش صحیح امام خمینی (ره) و تقویت‌کننده وحدت و یکپارچگی امت اسلامی علیه قدرت‌های زورگوی منطقه است.

وی اظهار کرد: همه‌ساله ملت بزرگ ایران اسلامی در روز قدس همراه با اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، خواهان برقراری خواست و اراده ملت فلسطین بر سرنوشت خویش است.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: جوامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر در این چندساله بر ضد اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند و این سکوت آن‌ها باعث وحدت و یکپارچگی بیشتر امت اسلامی خواهد شد.

وی گفت: روز قدس پیام‌آور عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی ملت مظلوم فلسطین است و مردم ایران اسلامی نیز با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

نادری فر اظهار کرد: روز قدس امسال با توجه به مسائلی که در منطقه روی داده فرصت خوبی است تا با اتحاد با دیگر کشورهای اسلامی جبهه واحدی را در برابر استکبار جهانی شکل دهیم.

وی بیان داشت: برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، امسال باید راهپیمایی روز جهانی قدس به‌مراتب باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود تا حامیان رژیم جعلی اسرائیل متوجه شوند که مبارزه با این رژیم غاصب به آرمان اصلی مسلمانان تبدیل‌شده است.

 سرپرست فرمانداری نهاوند عنوان کرد: مردم همیشه درصحنه شهرستان نهاوند همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در روز قدس با حضور حماسی و پرشور خود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

وی گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در نهاوند از ساعت 11 روز جمعه هفته جاری مصادف با 23 ماه مبارک رمضان از مقابل حسینیه شهید حیدری (مسجد جوانان) آغاز می‌شود و تا مصلای نماز جمعه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما