تازه های سایت

کد مطلب: 23361
15. تير 1394 - 18:48
رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف 10 هزار و 270 ثوب انواع البسه قاچاق در شهرستان نهاوند خبر داد.
خودروی حامل 10 هزار ثوب البسه قاچاق در نهاوند توقیف شد

به گزارش سایت گرو، احمد رحیمی گفت: در پی خبری مبنی بر این که افرادی با یک دستگاه خاور در امر کالای قاچاق و توزیع آن فعالیت داشته و اجناس خود را از استان های غربی کشور خریداری و از مسیر شهرستان نهاوند به تهران تردد می کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطلاع از این که افراد فوق قصد انتقال کالای قاچاق از طریق شهرستان نهاوند به تهران را دارند، بلافاصله یک اکیپ از ماموران مجرب اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی به شهرستان نهاوند اعزام و با همکاری پلیس نهاوند کلیه مسیرهای ورودی شهرستان نهاوند مورد کنترل قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان اظهار کرد: روز گذشته خودروی مذکور به همراه افراد ذکر شده در ابتدای روستای "بیان" شناسایی و متوقف شد که در بازرسی دقیق از آن 10 هزار و 270 ثوب انواع البسه قاچاق کشف و اقلام مکشوفه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت عمومی نهاوند شد.

رحیمی در ادامه توصیه های پلیسی زیر را در مورد قاچاق کالا بیان کرد:

1- مواد خوراکی قاچاق،سیگارت خارجی و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق موجب شیوع بیماری های ناشناخته در جامعه می شود.

2- با در اختیار گذاردن اطلاعات لازم در مورد خرید و فروش ،حمل و نگهداری کالای قاچاق با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما