تازه های سایت

کد مطلب: 23328
8. تير 1394 - 10:33
ایران که در دیدار مقابل لهستان نتوانست امتیازی کسب کند با همان ۱۵ امتیازی که داشت همچنان در رده سوم جدول باقی ماند و امیدش برای صعود به مرحله به شدت کاهش یافت
شرایط صعود تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا یاران کواچ که به خوبی می‌دانستند برای محتمل‌تر شدن صعود نیاز مبرم به ۳ امتیاز این دیدار دارند پشت سد حریف قدرتمند خود متوقف شده و دستشان خالی از امتیاز ماند.

اما هفته آینده که آخرین هفته مرحله مقدماتی لیگ جهانی والیبال است ایران در ۲ بازی حساس میزبان تیم ملی روسیه خواهد بود و حتی اگر از آن دیدارها هم ۶ امتیاز به دست بیاورد باز باید منتظر نتیجه دو دیدار لهستان با آمریکا باشد. از طرفی لهستانی‌ها که حالا با ۲۰ امتیاز در رده دوم قرار دارند حتی اگر در دو بازی بعدی خود که میزبان هم هستند تنها دو امتیاز کسب کنند به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه خواهند یافت. به عبارت دیگر لهستانی ها برای صعود کافیست فقط یک بازی را ببرند و یا هر دو بازی را در پنج ست واگذار کنند.

شاید تصور شود ایران که با دو بار شکست روسیه در خانه‌اش ۶ امتیاز به دست آورده در دو بازی خود با این تیم در تهران کار ساده‌ای پیش رو خواهد داشت ولی باید درنظر داشت که روس‌ها تاکنون موفق به کسب یک پیروزی هم نشده‌اند و برای ماندگاری در سطح یک مسابقات لیگ جهانی حداقل نیاز به یک برد داشته و این کار مردان والیبال ایران را دشوار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما