تازه های سایت

کد مطلب: 23284
30. خرداد 1394 - 12:36
مسئول کانون مداحان شهرستان نهاوند گفت: مداحان شهرستان نهاوند فرصت دارند تا 15 تیرماه نسبت به دریافت کارت شناسایی هوشمند اقدام کنند.
مداحان نهاوندی کارت هوشمند دریافت می‌کنند

سعید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: ساماندهی و سطح بندی مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به‌عنوان دو راهبرد اساسی در کانون مداحان است که در آینده نزدیک در سطح شهرستان نهاوند انجام خواهد شد.

وی به تهیه کارت هوشمند ویژه مداحان و ذاکران اهل بیت در شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: با تحویل این کارت به مداحان سایر کارت های صادرشده در سنوات گذشته فاقد اعتبار است و ملاک شناسایی مداحان کارت هوشمند با طرح جدید کانون مداحان کشور است.

مسئول کانون مداحان شهرستان نهاوند افزود: همه مداحان نهاوند باید با ارائه مدارک مورد نیاز از قبیل معرفی نامه از هیئت،یک برگ فتوکپی شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس و پرداخت مبلغ ۱۰ هزار تومان وجه نقد و همچنن تحویل سایر کارت های مداحی نسبت به دریافت این کارت هوشمند اقدام نمایند.

وی گفت: مهلت ارائه مدارک تا ۱۵تیر ماه جاری است و مداحان باید جهت ارائه مدارک همه روزه در ساعات اداری به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند مراجعه نمایند.

شهبازی افزود: طرح ساماندهی مداحان شهرستان نهاوند با فعالیت کانون مداحان آغاز شده و داوطلبان می توانند در این کانون ثبت نام و به عضویت آن درآیند.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از 250 مداح در این کانون ثبت نام کرده و برای آنها شناسنامه و کارت مداحی صادر شده است که هدف ازتشکیل کانون مبارزه با تحریف، ساماندهی مداحان، وحدت و هماهنگی مداحان سطح شهرستان نهاوند است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما