تازه های سایت

کد مطلب: 23275
29. خرداد 1394 - 15:38
امام‌جمعه نهاوند گفت: حضور پرشور و باشکوه ملت ایران در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای دفاع مقدس نشان داد که ملت ایران هیچ‌گاه تسلیم استکبار جهانی نخواهد شد و ذلت نمی‌پذیرد.
تشییع باشکوه پیکر پاک شهدای دفاع مقدس نشان داد که ملت ایران هیچگاه ذلت نمی‌پذیرد

به گزارش سایت گرو، امام‌جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: حضور باشکوه و حماسی  ملت ایران در مراسم تشییع پیکر 270 شهید سرافراز دفاع مقدس نشان داد که ملت ایران ذلت نمی‌پذیرد و در مقابل زیاده‌خواهی‌های ابرقدرت‌ها می‌ایستد.

وی اظهار کرد: تعداد 175 غواص شهید که با دست‌بسته به شهادت رسیدند به ما پیام می‌دهند که باید عزت و شرافت ملت ایران را حفظ کنیم و همیشه راه شهدا را ادامه دهیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مردم ایران اسلامی، هوشمندانه در این مراسم شرکت کردند و حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم نشان داد که ملت ایران هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست نخواهد کشید.

وی گفت: ولایت مداری، مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالم را به‌عنوان یکی اصلی‌ترین اصول شهدا باید برای همیشه در خود تقویت کنیم و باقدرت راه انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: این حضور باشکوه برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب بود و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند، تشییع این دردانه‌ها از به‌یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای افزود: همه ملت ایران از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حمایت می‌کنند ولی متأسفانه نگرانی ما از بدعهدی و نیرنگ‌های طرف مقابل است.

مغیثی بیان کرد: غربیها همیشه دروغ می‌گویند و می خواهند دستاوردهای هسته‌ای ما را از بین ببرند زیرا آنچه ما تابه‌حال از غربی‏‌ها دیدهایم غیر از فریب و دروغ چیز دیگری نبوده است.

وی گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور وبی‌اثر کردن تحریم‌ها اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است که محورهای این برنامه بر پایه توجه به درون و تولید داخلی پایه‌گذاری شده است.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت:  حملات وحشیانه رژیم آل سعود به یمن با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی  انجام می‌شود که این موضوع باعث تضعیف جهان اسلامی می‌شود.

وی افزود: باوجود حملات گسترده عربستان ولی مردم مقاوم یمن به پیشروی خود بر ضد تروریست‌ها ادامه می‌دهند که این نشان‌دهنده بی‌اثر بودن حملات بر اراده ملت یمن است.

مغیثی گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان لازم است همه ما حرمت این ماه عزیز را گرامی بداریم و از برکات آن بهره‌مند شویم.

وی در پایان عنوان کرد: باید همگی با عبادت و تضرع در این ماه عزیز هرچه بیشتر به  معنویت نزدیک شویم و در جهت جلب رضایت خداوند بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما