تازه های سایت

کد مطلب: 23256
25. خرداد 1394 - 10:23
مدیر رسانه ای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: سرپرست جدید هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان روز دوشنبه معرفی می شود.
سخنگوی شورای شهر نهاوند به عنوان سرپرست جدید هیئت اتومبیلرانی همدان انتخاب شد

به گزارش سایت گرو، محمدرضا بهرامی صفت با اشاره به تودیع و معارفه سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: پس از کش و قوس های فراوانی که برای سرپرستی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان رقم خورد روز دوشنبه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید هیئت برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این مراسم که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد محمد امین روحی سرپرست سابق هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان تودیع و اصغر جهانیان به عنوان سرپرست جدید هیئت معرفی خواهد.

مدیر رسانه ای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با اشاره به فعالیت های گذشته سرپرست سابق هیئت افزود: محمد امین روحی از سال ۸۷ ریاست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان را بر عهده داشته و این هیئت در سال ۹۲ در ارزشیابی فدراسیون در بین تمامی هیئت های موتورسواری و اتومبیلرانی استان های کشور مقام نخست را کسب کرد در صورتی که در سال ۸۷ جایگاه ۲۹ کشور را در اختیار داشت.

وی با بیان اینکه قرار بود در دی و یا بهمن ماه سال ۹۳ مجمع انتخاباتی این هیئت برگزار شود که بنابه دلایلی برگزار نشد، گفت: در چند دوره حکم سرپرستی برای روحی صادر شد و در نهایت سرپرست جدید این  هیئت معارفه خواهد شد.

بهرامی صفت گفت: جهانیان تنها ۳ ماهه فرصت دارد تا مجمع انتخاباتی هیئت را برگزار کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما