تازه های سایت

کد مطلب: 23227
18. خرداد 1394 - 8:54
مدیر اداره بهزیستی شهرستان نهاوند گفت: بهزیستی نهاوند به بهبود یافتگان مصرف مواد مخدر بر اساس مهارت‌هایشان 320 میلیون تومان وام خود اشتغالی پرداخت کرده است.
پرداخت 320 میلیون تومان تسهیلات به بهبودیافتگان مواد مخدر در نهاوند

به گزارش سایت گرو، آیت صالحی در جمع مسئولان کمپ های ترک اعتیاد شهرستان نهاوند در سالن اجتماعات سازمان بهزیستی نهاوند گفت: آن دسته از مصرف کنندگان مواد مخدر که مصرف مواد را ترک کرده و هشت ماه از بهبودی کامل آنها گذشته بر اساس مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای که از آن بهره‌مند هستند وام خود اشتغالی دریافت می‌کنند.

وی اظهار کرد: برای آن دسته از مصرف کنندگان مواد مخدر که مهارتی ندارند دوره‌های آموزش فنی‌وحرفه‌ای به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

 مدیر اداره بهزیستی شهرستان نهاوند افزود: با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی شهرستان نهاوند تا کنون برای ۷۳ نفر از بهبود یافتگان ترک مواد مخدر دفترچه خدمات درمانی صادر کرده است، گفت: در شهرستان نهاوند هفت کمپ ترک اعتیاد مجاز آقایان و یک کمپ ترک اعتیاد بانوان وجود دارد که همگی آنها مجاز هستند.

وی بیان داشت: دوره های درمانی ترک در مراکز ترک اعتیاد یک ماهه و هزینه آن ۳۵۰ هزار تومان است که سازمان بهزیستی به هر خانواده معتاد ۵۰ هزارتومان یاری برگ پرداخت می کند.

 صالحی در پایان گفت: مراکز سرپایی ترک مصرف مواد مخدر که درمان با متادون در آنجا انجام می‌شود برای افرادی که میزان مصرف مواد مخدر در آنها کم بوده در نظر گرفته شده و در این صورت می‌توانند متادون را جایگزین مواد مصرفی قرار داده و با گذشت زمان وابستگی‌شان را به متادون از بین ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما