تازه های سایت

کد مطلب: 23184
5. خرداد 1394 - 9:37
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: تخریب عملکرد گذشته نظام توسط بعضی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس پسندیده نیست و مغایر با شعار مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت و همدلی است.
کاندیداهای انتخابات مجلس عملکرد گذشته نظام را تخریب نکنند

به گزارش سایت گرو، در اولین جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند با حضور سرپرست جدید فرمانداری نهاوند، مهرداد نادری فر گفت: با توجه به نام‌گذاری سال 94 از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی فرمایشات ایشان را باید سرلوحه عمل خود قرار دهیم چون همدلی و هم‌زبانی از ضرورت‌های امروز جامعه ما است.

وی اظهار کرد: هرچه بتوانیم برای این مردم مومن کارکنیم بازهم کم است چون به فرموده امام خمینی(ره) مردم صاحبان اصلی و ولی‌نعمت‌های انقلاب هستند.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: در هر برهه‌ای از زمان ما به مردم اعتماد کردیم و پشتوانه مردمی داشتیم، پیروز شدیم که جنگ 8 ساله تحمیلی نمونه بارز این وحدت و همدلی بود.

وی با بیان اینکه باید به مردم در شأن آن‌ها خدمت کرد، گفت: هر حرف و اقدامی که تولید ناامیدی در جامعه کند موردقبول نیست و وظیفه ما ایجاد امید و ترسیم افق‌های روشن برای مردم است.

نادری فر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اظهار داشت: در این انتخابات نیز ملت بزرگوار ایران همانند گذشته با حضور باشکوه خود و با انتخاب نمایندگان اصلح بار دیگر علاقه‌مندی خود به‌نظام و انقلاب را نشان خواهند داد.

وی افزود: انتخابات امسال خیلی مهم است لذا مردم با انتخاب اصلح، کسانی را به مجلس خواهند فرستاد که در شان نظام و مردم باشند.

نادری فر اظهار داشت: ممکن است بعضی از کاندیداهای احتمالی مجلس برای کسب رأی مردم به سمت تخریب و سیاه نمایی عملکرد گذشته نظام بروند که این امر به‌هیچ‌عنوان پسندیده نیست و مغایر با  شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت و همدلی است.

وی گفت: کاندیداهای محترم باید انتقاد و پیشنهاد دهند ولی نباید یکدیگر را تخریب کنند زیرا در کشور مشکلاتی هست اما در شرایط حساس کشور نباید به این مشکلات دامن زده شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما