تازه های سایت

کد مطلب: 23181
4. خرداد 1394 - 9:57
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی نهاوند گفت: در حال حاضر یکصد و 12 روستای شهرستان نهاوند زیر پوشش شبکه آب آشامیدنی هستند و در مجموع سه میلیارد و 500 میلیون ریال به این شرکت بدهکارند.
بدهی 350 میلیون تومانی روستاییان نهاوند به اداره آب و فاضلاب

به گزارش سایت گرو، آیت شیراوند در گفت و گو با خبرنگاران نهاوند گفت: از مجموع مشترکین تحت پوشش در سال جاری 800 فقره انشعاب غیر مجاز آب روستایی شناسایی شده که با همکاری دستگاه قضایی 400 فقره آن پس از انجام مراحل اداری مجاز شده اند .

وی با بیان اینکه اولویت سال جاری امور آب روستایی این شهرستان مدیریت صحیح مصرف و اصلاح انشعابات پرمصرف و غیرمجاز است، اظهار کرد: در راستای اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد پرونده 400 نفر از انشعابات غیرمجاز از طریق مجاری قانون در دست اقدام می باشد.

 رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی نهاوند با هشدار نسبت به مصرف درست آب برای جلوگیری از بحران کم آبی در فصل تابستان افزود: در سال جاری 13 روستا در معرض بحران کم آبی قرار دارند که با تدابیر و راهکارهای لازم از جمله آبرسانی با تانکر بدنبال مدیریت این مشکل خواهیم بود.

وی از نیمه کاره بودن مجتمع آبرسانی گاماسیاب خبر داد و افزود: در حال حاضر مجتمع آبرسانی گاماسیاب که آب آشامیدنی 18 روستای نهاوند را تامین می کند از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که برای تکمیل آن 60 میلیارد ریال مورد نیاز می باشد.

شیراوند لزوم توجه ویژه به امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان را برای کاهش مشکلات امری لازم خواند و گفت: حوزه آب آشامیدنی روستایی نهاوند گسترده است و به علت وجود منابع آبی متعدد در شهرستان مردم انتظار دارند که با کم آبی مواجه نشوند لذا مسوولان در سال جدید نگاه ویژه به این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما