تازه های سایت

کد مطلب: 23141
23. ارديبهشت 1394 - 8:42
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی به مناسبت عید مبعث در نهاوند خبرداد.
برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی در نهاوند

به گزارش سایت گرو، محمود مصباح در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در سالن نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اظهار داشت: این نمایشگاه شامل ۲۰ اثر نقاشی شامل رنگ روغن روی بوم، آب رنگ و نقاشی اکریلیک با استفاده از سبک رئالیسم و ۱۵ اثر طراحی با مداد و مداد رنگی است که با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان به نمایش در آمده است.

وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه با موضوعات هنری در شهرستان نهاوند رو به گسترش است و هر روز هنرمندان رشته های مختلف تجسمی اعم از طراحی، نقاشی برای برپایی نمایشگاه و ارائه آثار خود به  اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه را فرا تر از سطح توقع عنوان کرد و افزود: امروز شاهد خلق آثاری از هنرمندان نهاوند و به ویژه خانم اسما کیانی هستیم که تا به امروز نظیرش را در نهاوند ندیده بودیم و این نشان از پویایی و کیفیت کار فعالان در این عرصه است.

وی گفت: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۲۰ در بلوار شهید بهشتی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند دایر و میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما