تازه های سایت

کد مطلب: 23128
18. ارديبهشت 1394 - 16:14
امام‌جمعه نهاوند گفت: آل سعود با حمله به یمن همان جنایاتی را مرتکب شد که رژیم صهیونیستی با حمایت امریکا و سکوت مجامع بین‌المللی در غزه انجام داد.
جنایات آل سعود در یمن همان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است,امام جمعه نهاوند,سایت گرو

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند در مصلا این شهرستان گفت: عربستان سعودی با حمله به یمن تاکنون بیش از 10 هزار نفر را شهید و زخمی کرده است که بیشتر آن‌ها کودک و زن هستند و این جنایات ادامه‌دهنده راه سیاست استکبار جهانی و آمریکا در قبال ملت‌های مسلمان است.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی می‌خواهد با ایجاد تفرقه و برادرکشی کشورهای اسلامی را تضعیف کند و با این روش از بیداری اسلامی جلوگیری کند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: اگر امریکا و رژیم صهیونیستی امروز ایران را تهدید می‌کنند به این دلیل است که آن‌ها از صدور انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه می‌ترسند ولی به فضل خدا جرئت هیچ‌گونه اقدام نظامی را علیه جمهوری اسلامی ندارند چون به‌خوبی از قدرت مردم و نیروی‌های مسلح ایران آگاهی دارند.

وی گفت: سران آل سعود و کشورهای حامی حمله نظامی به یمن در خدمت اهداف امریکا و انگلیس در منطقه هستند و جنس جنایات آل سعود در یمن از جنس جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه است.

مغیثی بیان داشت: آمریکای جنایتکار ازیک‌طرف بر دفاع از حقوق بشر تأکید می‌کند و از طرف دیگر با وقاحت تمام  از به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان یمنی حمایت می‌کند و شریک جرم رژیم آل سعود می‌شود.

وی افزود: این آل سعود جنایتکار و نوکر امریکا باید بداند که هرچه بر ضد مردم یمن حمله کند این ملت مقاوم‌تر می‌شود و به فضل خدا پیروزی نهایی برای ملت یمن خواهد بود.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز اعلام کردند اگر در بحث مذاکرات هسته‌ای یک‌قدم عقب‌نشینی کنیم دشمن چندین قدم پیش روی می‌کند بنابراین لازم است که گروه مذاکرات هسته‌ای بر موضع بر حق خود بماند و از حقوق ملت ایران دفاع کند.

وی بابیان اینکه مذاکرات در سایه تهدید بی‌معناست، عنوان کرد: کشورهای غربی هیچ‌گاه در پی حل مسئله‌ی هسته‌ای ایران نبوده‌اند و همیشه با بهانه‌جویی‌های متعدد در پی تحقق اهداف شوم خود یعنی سلطه بر نظام جمهوری اسلامی و تحت‌فشار قرار دادن مردم بوده‌اند.

مغیثی بیان داشت: به فضل خدا و با هدایت‌های مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی به‌عنوان چشم امید کشورهای مسلمان موفق شده است در مقابل امریکا و استکبار جهانی بایستد و از حقوق مسلم خود ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما