تازه های سایت

کد مطلب: 23120
16. ارديبهشت 1394 - 15:27
نماینده معین مردم نهاوند در مجلس:
مطالبات معلمان سیاسی نیست
نماینده معین مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات و گردهمایی های معلمان صنفی است و نباید این خواسته ها را سیاسی جلوه داد.
 مطالبات معلمان سیاسی نیست,سایت گرو,نعمتی

به گزارش سایت گرو، بهروز نعمتی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان نهاوند در کانون فرهنگی شهید باهنر این شهرستان گفت: نباید از اینکه معلمان خواسته صنفی دارند ناراحت شد بلکه باید حرفهای آنان را شنید و برای آن چاره اندیشید.

وی اظهار کرد: امروز شرایط عوض شده و ما باید جواب قانع کننده به معلمان بدهیم.

نماینده معین مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه معلمان تربیت کننده افرادی هستند که فردا سرنوشت کشور را رقم می زنند افزود: معلمان با پتانسیل ترین و اصلی ترین قشر جامعه برای تعالی و رشد آن هستند لذا باید مثل دیگران به آنها توجه شود.

وی گفت: معملمان در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی نمودند و امروز آنان با تلاشهای علمی همان راه شهدای دیروز را ادامه می دهند.

نعمتی با بیان اینکه مشکلات معلمان باید بصورت ریشه ای حل و برای آن چاره جویی کرد اظهار داشت: پرداخت مقطعی مطالبات راه حل مشکلات فرهنگیان نیست بلکه باید با تدبیر، فکری اساسی و ریشه ای برای مشکلات صنفی آنها کرد.

وی با ارائه پیشنهادی در این زمینه افزود: پیشنهاد ما برای حل مشکلات فرهنگیان این بوده که وضعیت حقوقی چهار وزارتخانه در بخشهای مختلف اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در کنار هم قرار گیرد و یک میانگین از اینها بیرون بیاید.

نماینده معین مردم نهاوند در مجلس رسیدن به یک درک مشترک بین مجلس و وزارت آموزش و پرورش را تسهیل کننده حل مشکلات صنفی معلمان ذکر کرد و افزود: برای حل مشکلات صنفی معلمان داشتن یک درک مشترک بین مجلس و وزارت آموزش و پرورش امری لازم است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای گفت: امروز با توجه به شرایط حساس کشور موافق بحث مذاکرات هسته ای بوده و معتقدم در این شرایط باید تیم مذاکره کننده را یاری کرد تا آنان بتوانند از حقوق هسته ای کشور دفاع نمایند.

نعمتی عنوان کرد: آنچه که تا کنون اتفاق افتاده یک بیانیه مطبوعاتی بوده و چیزی که از این به بعد اتفاق می افتد یک توافقنامه است که باید تلاش شود در این توافقنامه حقوق هسته ای مردم پیگیری شود .

وی با بیان اینکه همه مردم در بحث هسته ای سهیم بوده اند، افزود: در رابطه با مذاکرات ما معتقدیم که همه تحریمها به صورت یک جا براشته شود و این از شروط اصلی ما می باشد .

نماینده معین مردم نهاوند در مجلس گفت: بحث تحقیقات هسته ای از دیگر مواردی است که برای ما مهم می باشد زیر اما برای بحث هسته ای 30 سال است که زحمت می کشیم و مردم فشارهای زیادی را تحمل نوده اند لذا اگر قرار باشد تحقیقات هسته ای را کنار بگذاریم پس پذیرفته ایم که انرژی هسته ای نداشته باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت از تیم مذاکره کننده بتوان به خواسته های به حق مردم ایران در زمینه حقوق هسته ای دست یافت./ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما