تازه های سایت

کد مطلب: 23097
6. ارديبهشت 1394 - 13:37
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: مسئولین باید زمینه را برای شناخت و آشنایی جوانان با خصوصیات شهدای شاخص فراهم کنند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان

به گزارش سایت گرو، سردار مظاهر مجیدی در نشستی با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان نهاوند اظهار داشت: در سازمان بسیج، پایگاه‌ها نقطه شروع نظم و هماهنگی به شمار می‌روند و از این پایگاه‌ها باید نظم را در سازمان بسیج نهادینه کرد.

وی با بیان اینکه باید شهدای شاخص را به نسل جوان معرفی کرد، افزود: باید روی این موضوع وقت گذاشت و با جمع‌آوری ویژگی‌های مثبت تک تک شهدا، نسل جوان را با این ویژگی‌ها و خصوصیات آشنا کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به انتخاب شهید «محسن امیدی» به عنوان شهید شاخص امسال نهاوند تصریح کرد: مسئولین نهاوند باید زمینه را برای شناخت و آشنایی جوانان با خصوصیات شاخص شهدا فراهم کنند.

وی ادامه داد: جوانان باید بدانند چرا و به چه دلیل شهید «محسن امیدی»، شهید شاخص نهاوند شده است.

مجیدی ابراز داشت: شهید «امیدی» در طول خدمتش همیشه مسئولیتی را انتخاب می کرد که به مراتب به زحمت و تلاش بیشتری نیاز داشت که این امر نشان از خستگی ناپذیری و روحیه بالای این شهید بزرگوار دارد.

وی با بیان اینکه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها نیز امروز نقشی پرتلاش و ارزنده دارند، افزود: با توجه به این امر مسئولیت شما دو چندان می‌شود و باید زمینه را برای جذب بیشتر جوانان و کمک به آنها برای شناخت هرچه بهتر بسیج فراهم کنید.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان درخصوص بحث برون سازمانی بسیج اظهار داشت: اولویت اصلی ما بحث اهمیت نماز اول وقت و برگزاری نماز جماعت است، که باید با همت و تلاش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها در تعمیق ارزش‌های دینی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان این فریضه الهی روز به روز بیشتر در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه امید است در آینده شاهد مسجدی بدون امام جماعت نباشیم، گفت: حجاب وعفاف نیز از دیگر اولویت‌ها است که سپاه و بسیج باید با آگاه‌سازی خانواده‌ها از عواقب شوم ماهواره آنان را در پیشگیری از نابودی آینده فرزندانشان کمک کنند.

مجیدی در پایان افزود: یکی دیگر از اولویت‌های بسیج در سال جاری بحث تحکیم بنیان خانواده و رشد صحیح جمعیت است چرا که اگر روند تک فرزندی ادامه پیدا کند در آینده فرزندان ما دچار افسردگی و دوری از جامعه خواهند شد و قطعاً نمی‌توانند در آینده روابط خوبی با دوستان و نزدیکان خود داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما