تازه های سایت

کد مطلب: 23096
6. ارديبهشت 1394 - 13:13
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند:
نابغه 17 ساله قرآنی جهان اسلام به نهاوند سفر می کند
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: محمدتقی خان نابغه قرآنی 17 ساله جهان اسلام به شهرستان نهاوند سفر می‌کند.
 نابغه 17 ساله قرآنی جهان اسلام به نهاوند سفر می کند

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: قرآن كتابی است كامل و انسان‌ساز كه هر آنچه انسان برای تربيت و هدايت به آن نيازمند است به‌طورکلی دربر دارد و تمسك و توجه به معارف عميق قرآنی راهی به سمت تعالی و كمال است.

وی اظهار کرد: به‌منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان نهاوند، محمدتقی خان که از اهالی کشور پاکستان است به دعوت رسمی اداره تبلیغات اسلامی به شهرستان نهاوند سفر خواهد کرد و در جمع مردم نهاوند به تلاوت قرآن با استفاده از توانمندی‌های خود خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام گروسی افزود: محمدتقی 17 ساله ازجمله نوابغ قرآنی جهان اسلام است که به سؤالات قرآنی با استفاده از روش‌های نوینی که خود ابداع کرده پاسخ  می‌دهد. که از این روش‌ها می‌توان به روش بازگشت ۳۰۰ و ۴۰۰ صفحه‌ای به صفحات گذشته و قرائت آیات ابتدایی آن صفحات، حفظ به روش تسلسل آیات و اجرای آن همراه با حاضران مانند مشاعره فارسی اشاره کرد.

 وی گفت: تلاوت آیات تنها با اشاره چشم و حرکت چهره و همچنین پاسخ به سؤال حاضران و بیان سوره قرآن با شنیدن نام فرد سؤال‌کننده و کلمه موردنظر وی از دیگر روش‌های ابداعی این نابغه قرآنی است.

گروسی بیان داشت: محمدتقی خان در روز 11 اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جوانان نهاوند به قرائت قران می‌پردازد که علاوه بر این برنامه همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) برنامه‌هایی در سطح شهر و روستای دهفول نهاوند اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما