تازه های سایت

کد مطلب: 23091
5. ارديبهشت 1394 - 8:58
فرماندار نهاوند گفت: موارد اختلافی بین دستگاه‌های اداری شهرستان نهاوند نباید منجر به مجازات مردم شود.
انتقاد شدید فرماندار نهاوند از روند کند اجرای طرح فاضلاب شهری

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند گفت: پروژه جمع‌آوری فاضلاب شهری نهاوند 22 سال است که شروع‌شده ولی متأسفانه این طرح کمتر از 27 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: این طرح یکی از اثرگذارترین طرح‌های شهرستان نهاوند است که باید خیلی زودتر از این‌ها به بهره‌برداری می‌رسید که در حال حاضر به دلیل اختلاف بین دو دستگاه اداری شهرستان متوقف‌شده است ولی باید هرچه سریع‌تر این طرح شروع به کار کند.

فرماندار نهاوند افزود: موارد اختلافی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان نباید منجر به مجازات مردم شود و شهرداری نباید به بهانه بدهی شرکت آب و فاضلاب جلوی این پروژه ملی را بگیرد.

وی گفت:  شهرداری نهاوند نباید جلوی این طرح را بگیرد ولی اداره آب و فاضلاب نیز باید بدهی خود را به شهرداری نهاوند پرداخت کند.

عبدالملکی بیان داشت: در هیچ کجا سراغ نداریم که طرحی 22 سال طول بکشد و فقط 27 درصد پیشرفت داشته باشد درحالی‌که اجرای این طرح به‌عنوان یک فرصت طلایی برای مردم نهاوند است.

وی با طرح این سؤال که چرا یک پروژه باید این‌قدر طول بکشد؟ اظهار کرد: از مدیرکل آب و فاضلاب شهری استان می‌خواهیم که تکلیف مردم نهاوند را مشخص کند و هرچه سریع‌تر این پروژه ادامه پیدا کند.

فرماندار نهاوند افزود: در همین زمانی که 27 درصد مردم نهاوند تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب شهری قرار گرفتند،  بیش از 5 میلیون مترمکعب آب از تصفیه‌خانه نهاوند به بخش کشاورزی واردشده است که باعث رونق کشاورزی می‌شود.

وی گفت: اداره آب و فاضلاب نهاوند نیز باید بعد از اجرای طرح هزینه ترمیم کوچه را در اختیار شهرداری قرار دهد.

عبدالملکی در پایان عنوان کرد: شهرستان نهاوند در مجلس نماینده ای ندارد بنابراین صدای ما را باید صدای نماینده مردم نهاوند دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما