تازه های سایت

کد مطلب: 23065
25. فروردين 1394 - 9:59
مسابقات فوتسال جام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" با یاد میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران فقید خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز در نهاوند برگزار شد.
تیم فوتبال خبرنگاران نهاوند قهرمان مسابقات فوتسال جام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" شد

به گزارش سایت گرو، این دوره از مسابقات با شرکت 4 تیم در سالن ورزشی شهدای شعبان نهاوند برگزار شد که تیم خبرنگاران نهاوند در بازی فینال با نتیجه 4 بر2 موفق شد تیم اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

در ابتدای برگزاری هر مسابقه به یاد دو خبرنگار مرحوم یک دقیقه سکوت و پس ازقرائت فاتحه‌ای بازی‌ها شروع می‌شد.

 در دیدار افتتاحیه به صورت تلفنی از طرف سید رضا سلامتی بخشدار مرکزی نهاوند و سرپرست مسابقات با برادر مرحوم جوادی تماس برقرار شد و وی نیز از این حرکت خبرنگاران نهاوند تقدیر کرد و برگزاری این مسابقات را برای خود و خانواده اش مایه دلگرمی دانست.

بخشدارمرکزی نهاوند بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه که با هزینه شخصی خبرنگاران و جمعی از تیم‌های اداره‌های نهاوند برگزار می‌شود تسلی خاطر بازماندگان این حادثه تلخ و دو خبرنگار عزیز و بااخلاق خبرگزاری تسنیم مرحوم میلاد حجت‌الاسلامی و خبرنگار روزنامه وطن امروز مرحوم حسین جوادی و همدردی با جامعه خبری و ورزش نویسان بوده است.

لازم به ذکر است که در بازی رده بندی نیز تیم بخشداری مرکزی با غلبه بر تیم بخشداری خزل به مقام سوم دست یافت.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی خبرنگاران نهاوند در حاشیه این بازی ها به خبرنگار ما گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی خبرنگاران نهاوند که 5 سال پیش تأسیس شد و به ‌مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی مسابقه‌های مختلفی را در شهرستان نهاوند و خارج از استان همدان برگزار می کند.

کوروش قپانوری اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی خبرنگاران نهاوند تنها باشگاه مخصوص خبرنگاران بین شهرستان‌های استان همدان و استان‌های غربی کشور است که به ‌مناسبت‌های مختلف و برای کارهای خیر و کمک به نیازمندان مسابقه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: جامعه خبرنگاران نهاوند در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن، دو شهید ورزشکار و خبرنگار رسانه‌ای به‌نام‌های شهیدان الله ‌مراد نادری و رضا سوری را تقدیم انقلاب کرده و قرار است در خردادماه امسال به ‌یاد این دو شهید مسابقات چندجانبه‌ای با حضور گروه‌های خارج از استان در نهاوند برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما